Speedometer fra Vento 92 bensin på 95 Vento 1.9TD?

Anbefalte innlegg

Passer speedmoteret fra overnevnte bil til andre overnevnte bil? Tenker da på om kontaktene bak er like.

Mads Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger svar fort, så fint om noen kunne ha hjulpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakter skal være lik, men enkelte signaler som turteller er ikke lik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men får ikke turtelleren signaler som går til kontaktene, som deretter går til instrumentet igjen? Hvis kontaktene er like, meiner jeg, så skulle vel også turtelleren fungere?

Men hvis man benytter dette speedometeret på en diesel, hva må da gjøres for å få turtelleren til å fungere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er forskjellig styreenhet på de pga motor.. Er jo også et helt annet turtallsområde på td kontra bensin..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt vel komplisert å begynne med, så da får jeg bare skuffe han som er interessert i instrumentene mine.

Er jo også et helt annet turtallsområde på td kontra bensin..

Det veit jeg, men er en som er interessert i instrumentene jeg har i Ventoen, så derfor jeg spør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det veit jeg, men er en som er interessert i instrumentene jeg har i Ventoen, så derfor jeg spør.

Jeg har prøvd å få til det samme i en 94 Audi 80, og det funker ikke. Samma problemet vil han få i denne situasjonen dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.