#1 Skrevet Oktober 8, 2009 Tenkte å sende ønskelisten til julenissen litt tidligere i år, så gaven kommer til riktig tid uten forsinkelser itilfelle det blir snøstorm... Spørsmålet er hva skal jeg velge, hva skal jeg si til julenissen hva jeg ønsker meg? Jeg har noen forslag, men klarer ikke å bestemme meg... De skal sitte på en Audi A3 8L, mørke blå med lysblå skjær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2009 Eller noen av disse... Men om dere har noen forslag, si ifra...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 Likte de på det første bildet i andre post! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2009 Likte de på det første bildet i andre post! Ja, liker de jeg og... De er sånn ikke noe man ser på en A3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...