#1 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg har problemer med å få tak i en del til min Scirocco, en overtrykkstank eller noe slikt som sitter under bilen ved høyre bakhjul. Se vedlegg. Hvis noen har en slik del eller vet hvor jeg får tak i den så si ifra. Mvh Ole Sørlie. Tlf: 91676226 deleliste.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2009 stort sett de fleste golf 1 har lik, iallefall de some har 1.5/1.6l og 1.8l gti de bør du kunne finne på en hogger eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 Er det mulig å "forenkle" bensin anlegget som er bake ved høyre bakhjul på noen måte? Hos meg var alt så rustet at eg må bytte alt av slanger osv. ser at komplett sett selges på Ebay for ca 1200kr. Men hadde vært enklere å bare hatt Tank --pumpe -- K-jet -- retur til tank... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...