#1 Skrevet Oktober 8, 2009 Som topic sier, hvor finner jeg den ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2009 på bakplate i bagasjen tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2009 på bakplate i bagasjen tror jeg Det stemmer i hvert fall med de Golf'ene jeg har hatt...nærmere bestemt på en hvit merkelapp på venstre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2009 takk skal dere ha! da stikker jeg til lakkereren og får meg en skvett lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2009 står i bagasjerommet, og i serviceheftet hvis du har det på en hvit lapp på første side. ellers så mener jeg (?) det skal være en lapp på stålplaten bak dashbordet, sånn cirka bak lysbryteren (se: du må demontere en GOD del for å finne den), men mulig jeg blander nå med en annen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2009 http://www.doppel-wobber.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...