#1 Skrevet Oktober 9, 2009 noen som har ein skroll eller hvet hvor æg kan få tak i det er denne delen http://cgi.ebay.de/VW-Corrado-Golf-G60-Verdraenger-G-Lader-Lader-Rally_W0QQitemZ200390972710QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2ea83b9526&_trksid=p3286.c0.m14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2009 den på ebay er jo ødelagt RPM selger vistnok nye, men ingen har sett de enda. Gode scroller, sitter i gode ladere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2009 jeg var inne påsiden men fant ikke noe skroll...min skroll er ikkje mye ødelagt det er kunn knukket av ca 17 x 3 mm og det er på begynelsen av den ene siden hva mener du frode eer det verdt å gi denne en sjanse til eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2009 da er det skrap i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2009 jeg var inne påsiden men fant ikke noe skroll...min skroll er ikkje mye ødelagt det er kunn knukket av ca 17 x 3 mm og det er på begynelsen av den ene siden hva mener du frode eer det verdt å gi denne en sjanse til eller Problemet er vel at det er magnesium så det er ikke bare bare å få fikset det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2009 si ifra hvis noen hvet om ein hel scroll da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2009 Kjemisk metall kan funke. men det er ikke å anbefale.. jeg anbefaler bytte av Scroll. Jeg kan få tak i renovert scroll,.. men det koster desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2009 før du kjøper ny scroll bør du og sjekke "gulvet" på huset akkurat der scrollen vender. Bør ikke være store slitekanten der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2009 før du kjøper ny scroll bør du og sjekke "gulvet" på huset akkurat der scrollen vender. Bør ikke være store slitekanten der ikke minst veggene på huset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2009 ikke minst veggene på huset. Helt enig i den ja. Hva med å legge ut noen bilder, så kan sikkert jeg eller Stian fortelle deg om det er verdt å koste på laderen noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2009 hei jeg skal prøve å få lagt ut noen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2009 hvor my e koster ca ein renovert skroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2009 tipper de koster fra 800 Euro og oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2009 hmmmm er det noen som har prøvd disse nye...det er vist ikkje magnesium i de heller http://www.hood.de/artikel/1068308/neuer-g60-motorsport-verdraenger.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) jeg fant et firma til men ser at de ikke har de hullene på siden lurer på hva slags funksjon de har egentelig???smøring?? http://www.rpm-tuning.com/glader/verdraenger.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2009 hva er den svakeste delen på g-laderen er det g.huset eller scrollen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2009 Svakeste delene er vel strengt tatt tettingslistene og lagerene. Det at scrollen blir ødelagt skyldes at laderen har blitt kjørt med etter at tettingslistene var slitt ut. Da blir det kontakt metall mot metall mellom scrollen og huset. Scrollen "flyter" på listene. RPM sin har ligget på nettet lenge, men har enda til gode å høre om noen som har fått den levert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...