Hva er det med det sorte trekket som flere har dratt over panseret.

Anbefalte innlegg

Se på den golf GTI`en øverst på denne siden for å se hva jeg mener, ser at det er flere nyere biler som kjører rundt med slikt.

Synes det ser ut som det er noe en mekaniker har montert for å beskytte lakken mens han jobber og så har noen vært å tatt bilen før han ble ferdig. :-)

 

Kan skjønne at det har en praktisk funksjon som beskyttelse mot steinsprang, men er det noe mere? har jeg gått glipp av noe her?

 

Ble fryktelig nyskjerrig, kom gjerne med hva dette heter også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med PH..."panser-holder"..eller hvs står B-en for...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med PH..."panser-holder"..eller hvs står B-en for...: rolleyes

 

hva med PB panser beskytter?? ettersom den ikke holder panseret heller... tihi : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skjønne at det har en praktisk funksjon som beskyttelse mot steinsprang, men er det noe mere? har jeg gått glipp av noe her?

 

Har ingen annen praktisk betydning enn å beskytte mot steinsprut. Noen synes det er kult andre synes det er stygt.

Smak og behag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen annen praktisk betydning enn å beskytte mot steinsprut. Noen synes det er kult andre synes det er stygt.

Smak og behag.

 

Å jeg faller inn under den siste kategorien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva da? Behag kategorien? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva da? Behag kategorien? ;)

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å jeg faller inn under den siste kategorien :)

 

hehe, nå står det også i profilen din at du "liker" BMW da så veit ikke hvem som skal snakke høyt jeg... : eek :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser iallefall forferdelig ut. Men folk gjør nå så mye rart med bilene sine :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er verre å kjøre med stålfelger om vinteren enn å ha på Panser BH..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskjell på å bruke penger på noe som ser fælt ut, enn å ha på noen stygge felger du har fra før :P

Men funksjonen til BH`n er fin. Spesielt på vintern med masse sand og stein på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er verre å kjøre med stålfelger om vinteren enn å ha på Panser BH..

Finn stålfelger i 8,5x18 et35 5x112 så skal jeg bruke det på sommeren så slipper jeg alumøkk som går i stykker hele tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste grunden til at dere syter over at vi bruker BH på bilen er at dere ikke er trygge nok på deres egen seksualitet til å bruke BH offentlig selv;)

 

: haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra sagt: haha :

 

Men når sant skal sies, så gjør BHen mer skade enn den forebygger. Samler seg masse møkk og skitt under, noe som ligger der og godgjør seg og riper opp lakken. Derfor er den mest for "show", selv om dens opprinnelige funksjon er å beskytte lakken. Lønner seg å ta den av og vaske under regelmessig.

 

Tips: Legg klar beskyttelsesfolie på panseret der BHen kommer til å dekke, så har du fortsatt lakken mest mulig inntakt den dagen du bestemmer deg for å ta den av igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger ser det bedre ut uten BH....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger ser det bedre ut uten BH....

 

Ganske også faktisk : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste grunden til at dere syter over at vi bruker BH på bilen er at dere ikke er trygge nok på deres egen seksualitet til å bruke BH offentlig selv;)

 

: haha ::nana:

 

EID!! Bra sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ganger ser det bedre ut uten BH....

 

hehehehehe......: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biler uten grill i panseret kler ofte BH men på biler med grillen i panseret ser det helt feil ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.