#1 Skrevet Oktober 9, 2009 (endret) Fikk November-utgaven av verdens beste VW-blekke i posten i dag: Performance VW Jammen er det ikke et bilde av Frode G fra Edition 38 Nei, ikke bilde av bilen - bare den velkledde mannen. Her snakker vi innovator, not imitator (Nei det er ikke utgaven som er i butikkene nå, med grønn dreier på forsida. November-utgaven har en brun zweier på forsida) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2009 Jeg stusset over en velkledd kar, sammen med alle de fine bildene ja.. Gratulerer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2009 god damn, de må ordne opp i adresserotet sitt snart, får jo ikke bladene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2009 får vel ta en titt når jeg kommer hjem fra trøndelag da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2009 Helt klart et meget pent bilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2009 Noen som kan scanne og laste opp? Abonementet mitt er gått ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2009 Synes det er kult jeg Frode. Stilen asså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2009 Burde jo tatt bilde ved siden av Sciroccoen da, så de så det matchet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...