#1 Skrevet Oktober 9, 2009 Hei fant for en tid tilbake et så godt som nytt supersprint eksos anlegg på høggern så godt som gratis. Dette ble tatt av en 1.9tdi avant mens jeg har en 2.3 avant. Det skal ikke være noe i veien for at dette passer rett over? tenker da på at røra er bendt likt. Fikk så vidt sett under på min og der er det to lydempere på størrelse med en hval under. Tenkte så og fjerne dette og ha strakt rør fra kat til supersprinten starter under baksetet omtrent. Lar seg gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Er vel noen eksosguruer her på b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2009 Er ingen guru, men trur ikke det sku by på noe problemer! Ser ut som bendinga på røra er likt, men at skjøtene er på andre steder. Hvis du ska bygge resten sjøl, så går dette bra trur jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...