Fjerne klistremerker fra glass

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et godt tips på hvordan jeg kan få fjerna klistremerker fra glass?har prøvd å bare skrape dem bort, men det ser nesten ut som at jeg må bruke kjemikalier av noe slag.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

varmluftpistol før du begynner og skrape.. hender det er letter og dra ta da.. bare ikke varm altfor mye da :D

Annet tips som også fungerer bra er sitrusrens.. den pleier og ta limet som blir igjen veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har et godt tips på hvordan jeg kan få fjerna klistremerker fra glass?har prøvd å bare skrape dem bort, men det ser nesten ut som at jeg må bruke kjemikalier av noe slag.....

 

 

Har du prøvd med et barberblad?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg tak i sitrusrens?

barberblad er ingen god ide siden det ene merket er på bakruta. Er litt redd for tinetrådene, men takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg tak i sitrusrens?

barberblad er ingen god ide siden det ene merket er på bakruta. Er litt redd for tinetrådene, men takk for tipset!

 

sitrus rens får du på noen bensinstasjoner. eller så har dem på bilrekvisita forhandlere... kommer ann på hvilket merke som blir ført. så blir dem kalt forskjellige ting.

 

würth sin heter industri rens.

3m sin heter sitrus rens tror jeg

biltema sin heter label off tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal du ha, ut nå å få fjerna di stygge italienske merkene fra ruta, og få limt på plass VACN merkene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er det jo sportsbutikkene da... Sånn du renser skiene med.. Funker som f.... :) Det er vel også sånn sitrusrens ta noe slag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg tester det oxo, d var vell d jeg brukte for å fjerne merkene på lastebilen om jeg ikke husker feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal du ha, ut nå å få fjerna di stygge italienske merkene fra ruta, og få limt på plass VACN merkene :D

 

 

bare hyggelig. håper det går lett og blir bra.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers er det jo sportsbutikkene da... Sånn du renser skiene med.. Funker som f.... :) Det er vel også sånn sitrusrens ta noe slag.

 

Ja det vel noe av det samme..

 

OT. fikk du brukt embelmene? ble det bra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det vel noe av det samme..

 

OT. fikk du brukt embelmene? ble det bra?

 

Var ikke jeg som sku bruke de, så jeg veit ikke om det har skjedd noe på den fronten enda. Men regner med det blir bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk montert merkene, ble heøt topp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du ikke får fjernet selve merket med sitrus rens viss merket fremdeles er der... sitrus rensen løser bare opp limen som ligger igjen. prøv å unngå å bruke varmlufts pistol da du kan være veldig uheldig å få sprikk i glasset... det beste du bruker (eneste jeg bruker vertfall) er en tapet kniv med langt blad. ta ut hele bladet og bruk ca. midten av bladet mens du holder en hånd i skaftet og en finger i tuppen av bladet og en på midten ca.. dette er en utrolig enkel måte å få fjernet logoer på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bort alt av gamle merker til slutt, og fikk montert VACN merkene. på tide!

hvordan setter jeg inn bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykk på "behandle vedlegg" lengre nede på siden der du skriver svaret ditt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke helt til dette med bilde....får lasta det opp, men det ser ikke akkurat ut til at det kommer fram....

redigert vacn bilde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ er Plasterfjerner. Fås på apoteket. Heter f.eks. "Heptan NAF".

Jeg og forsikringsselskapet mitt har forøvrig måttet spleise på konsekvensene av min bruk av varmpuftpistol på en rute..... Hårføner er nok snillere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.