Fjernkontroll til gammel webasto? Caravelle T4

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om det er mulig å få kjøpt fjernkontroll som kan brukes til å starte gamle Webasto dieselvarmere? Begynner å bli kaldt og eg hater å skrape is. kolberg og kaspari selger tidsur, men dårlig med monteringssett for fjernbetjening til gamle webasto. Har en ide om at det kanskje vil være mulig å bruke et universalsett for fjernbetjening av sentrallås, men vil helst ha noe som gir meg tilbakemelding om at mottakeren i bilen har mottatt kommandoen uten at eg ser bilen.

Noen som har en god ide, eller har prøvd det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en lys ide: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på om det er mulig å få kjøpt fjernkontroll som kan brukes til å starte gamle Webasto dieselvarmere? Begynner å bli kaldt og eg hater å skrape is. kolberg og kaspari selger tidsur, men dårlig med monteringssett for fjernbetjening til gamle webasto. Har en ide om at det kanskje vil være mulig å bruke et universalsett for fjernbetjening av sentrallås, men vil helst ha noe som gir meg tilbakemelding om at mottakeren i bilen har mottatt kommandoen uten at eg ser bilen.

Noen som har en god ide, eller har prøvd det?

Prøv Ebersprächer Norge da disse bilene har Eber og ikke Webasto ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper, men eg fikk deler til min eberspacher hos mekonomen.

Eber er gull verdt nå når det går mot kaldere tider....1800 watt på bensin gjør susen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Ebersprächer Norge da disse bilene har Eber og ikke Webasto ;)

Eber Weber Webasto , samma driten, men skal sjekke der, takk for tipset!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper, men eg fikk deler til min eberspacher hos mekonomen.

Eber er gull verdt nå når det går mot kaldere tider....1800 watt på bensin gjør susen!

Bilen har Defa og, men er stress å springe rundt med ledning, så er gull verdt ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.