#1 Skrevet Oktober 10, 2009 Har lyst på nye felger til min A4 Avant S-line Her er bilen med 18" RS4 II Felger Fant noen felger jeg synstest var sinnssykt fete! Kom gjerne med synspunkter om hvordan desse hadde passet til min i 19":) Kanskje jeg skulle fått på senke skåler foran for å få den til å stuke litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2009 Lakker felgene du har i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2009 Lakker felgene du har i dag. Fett det der jah! Men mine er jo "bare" 18" plus att dama fikk en bolt eller noe slikt rett gjennom dekket og felgen her om dagen, har fått sveist igjen hullet men kanten fikk seg et godt hakk da dekket punkterte, så satser på å selge de felgene der og kjøpe nye 19" til våren! Hvor mye tror du jeg kan få for 3 strøkne slike med gode dekk og en nesten strøken uten dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2009 Fikk hun en bolt gjennom både dekk og felg? Det må ha vært et sykt trøkk på den bolten... Gå for Hennesey felgene i 20". De er dritråe på B6! Kjør på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2009 Hennessey 20" på B7en jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2009 Hennessey 20" på B7en jeg hadde. Yummy! Det der var grise rått! Men tror 19" blir det jeg går for, har lyst å beholde litt gummi for kjørekomforten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2009 Noen som har bilder av hennesey på b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...