#1 Skrevet Oktober 10, 2009 heisann. var en tur å kjøpte radiator til bilen. hadde en god pris på det stedet så jeg slo til. men denne er til s4 2.2 med automat. dvs med oljekjøler. han karen sa at jeg bare kunne la oljetilkoblinga være og koble opp det andre som det skal. spm mitt da er. blir det dårligere kjøling fra radiatoren siden oljekjøler delen tar jo opp litt "kjøleplass" sikkert en del her som har bygd om til manuell, hva gjorde dere med radiatoren? Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Går bra med radiator fra automat på manuel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2009 S4 med 6-trinns manuell har også oljekjøler i radiator! så dette går nok helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2009 jeg har s4 med 6 trinns manuell og det er(var) ikke oljekjøler på den. og det var det ikke på delebilen jeg henta heller. men takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...