#1 Skrevet Oktober 10, 2009 hengsla knakk på høyre side på luka til hanskeromet. Noen andre som har opplevd det? Hva koster ny luke? og hvordan bytter man den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Ja det er jo likt på alle biler, så skjønner godt du ikke tok deg bryet med å nevne hva slags bil dette er på.. Kanskje til A4'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2009 hehe, ja det var en forglemmelse det er en 2004 mod a4 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2009 Skjedde akkurat det samme på min bil for noen uker siden (også en 2004 A4). Grunnen er at demperen på lokket alltid har vært utrolig treg, så jeg må ta i for å åpne lokket. Over tid rekner jeg med at dette har belastet hengslen så mye at den til slutt knakk. Jeg demonterte hanskerommet og slo ut hengslepinnene til lokket (NB: må borre et hull på høyre side for å komme til), og limte hengslen med superlim. Demperen smørte jeg ved å spraye den innvendig med 5-56, det skulle ikke mer til før den var i orden. Så langt fungerer det greit, men hvis hengslen ryker igjen, kommer jeg til å kjøpe nytt lokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2009 akurat samme greia her.. stør demper på luka.. prøvde å lime , men funka bare en liten stund. Typisk slik luke sikkert koster skinnet på ræva å kjøpe ny:( Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2009 om noen har eller får samme problem : Hanskeromslukla koster 8E1857124 6PS 1754,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...