#1 Skrevet Januar 10, 2005 Kupefilter på '89 Audi 80 Er d noen som vet hvordan man bytter kupefilter på '89 A80 Type89/B3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2005 På min coupe lå det øverst i motorrommet på høyre siden av bilen. Under dekselet som fører vann vekk og ned. Har du ac? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2005 Nei, det er bare en helt standard 1.8S konebil det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2005 Da tviler jeg på at du har kupefilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2005 da er det vell ikke tett filter som er årsaken til fuktproblemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2005 1. Sjekk hele bilen for fuktighet 2. Sørg for at du ikke har våte klær på deg 3. Spark av benene slik at mattene ikke er/blir våte 4. Sjekk at det blåser luft der hvor det skal blåse luft (mulig at noen slanger har falt av inne i dashbordet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2005 alt det er sjekket, og funnet i orden, vet ikke helt hva det neste blir.... eneste forklaringa er vell at det er samboeren somhar dårlig innvirkning på biler, hun hadde akkurat samme problemet med jettaen hun hadde sist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2005 For å være sikker kan du sjekke om det er kupefilter, men som jeg sa så tviler jeg sterkt. Sjekk også at hun bruker vifta riktig, da (kvinnfolk og bil vettu) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2005 skal sjekke, men tror ikke det blir no bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2005 Bruker bilen vann? Varmeregisteret kan være lekk, styr lufta til føttene, og kjenn om det blir fuktig i kanalene. Eventuelt kan du kjøre bilen i vaskehall, for så å kjøre full vifte etterpå, kommer det mye vann da, er det ikke tett rundt inntaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2005 den bruker ikke en dråpe! men det er jo mulig at det ikke er helt tett, eventuelt så er det jo bare dette med kvinnfolk og bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...