Bilen min lekker som en sil!! :( Audi coupe -igjen..

Anbefalte innlegg

Har etterhvert begynt å funnet ut hvor bilen min lekker. Den lekker inn dørene. På toppen av vinduene med pakninga. Hvordan få tettet dette uten å kjøpe nye pakninger?

Kom også gjerne med tips til hvilke andre plasser det kan lekke inn, da jeg sterkt mistenker at det lekker flere plasser.... :(

På forhånd takk... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har etterhvert begynt å funnet ut hvor bilen min lekker. Den lekker inn dørene. På toppen av vinduene med pakninga. Hvordan få tettet dette uten å kjøpe nye pakninger?

Kom også gjerne med tips til hvilke andre plasser det kan lekke inn, da jeg sterkt mistenker at det lekker flere plasser.... :(

På forhånd takk... :)

Mange som har hatt dette problemet :(

Det noen gjør er å bestille nye dørpakninger, men det koster 3500 pr stk, så jeg regner med dette er uaktuelt ;)

Det jeg gjorde på min som lakk, var å justere vinduene, så de "tightet" litt bedre inn mot pakningen. Det funka på min. Samt tettet den listen ovenfor med sikaflex.

Baklyktene har også en stygg tendens til å lekke ved pakningen der, så du kan ende opp med et akvarium i bagasjen :)

Søk på dette så finner du masse tråder om dette ;)

Håper dette hjalp deg litt.

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rens dreneringa i vannkassa under frontruta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder på og tråle ebay etter nye pakninger... så jeg har ikke så lyst til og tette med sika eller noe slikt. med tanke på at lista skal av igjen.. :) bak lyktene lekker. men det er ikke pakninger der i d hele tatt. slurv fra min side at det lekker der. har nye pakkninger liggende ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

holder på og tråle ebay etter nye pakninger... så jeg har ikke så lyst til og tette med sika eller noe slikt. med tanke på at lista skal av igjen.. :) bak lyktene lekker. men det er ikke pakninger der i d hele tatt. slurv fra min side at det lekker der. har nye pakkninger liggende ;)

Det er ikke noe vits å tette med sika hvis du bare kan justere vinduene.

Prøv det før du i hele tatt vurderer nye pakninger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker veldig greit å justere vinduet som Christoffer sier... har også gjort det på min og det ble veldig bra. Bare pass på å være nøye for det er ikke mye som skiller potte tett og full utblåsning.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. får prøve og gjøre det på passasjersiden idag da:) må nokk vente med førersiden til wiren på vindusheisa har kommet i posten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.