#1 Skrevet Oktober 10, 2009 Noen som har byttet dette? Handla fra 034 og bytta dette,men nå passer det ikke på bilen. Feillager ??eller en installation guide. Hullene i karrosseriet mot hullene i lageret stemmer ikke overens. Mangler også ca 2 cm før lageret har anslag mot karrosseri What to do? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Space opp med noe stål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2009 Skal da ikke være nødvendig.......... Ingen som vet noe om problemstillingen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2009 Regner med du har hadlet det "gule" lagret til venstre på bildet? : Jeg kjøpte 034 MS Audi 4kq/80/90/Coupe Driveshaft Support Bearing for en stund siden, og det passet langt derifra på min s2. Spinklere ramme, passet ikke med den orginale støvkoppen og i tillegg var det mer slakke i 034 lageret enn mitt gammle lager som faktisk var helt gåent. Clutch og Brems AS i oslo kan kanskje føre disse lagrene som "universallager" eller under andre bilmerker, så om du tar en telefon til de med målene av orginallagret, så kanskje du er heldig. Hvis ikke det virker så skal det gå ann å bruke BMW 315 lageret med blandede resultater: BMW part P/N 26 11 1 206 502 eller P/N 26 12 1 209 532 Skal du kjøre helt safe så er det orginal lager som gjelder, så sjekk ut denne butikken: http://www.propshaft.co.uk/ og regn med 1000kr + for et orginallager. BDDT Det fåes ikke tak i noe annet sted som jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2009 powertraineurope.no har sikkert lager som passer. Se om du finner noe i deres nettkatalog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg bytta på min og det passa helt fint, men var på en coupe. men skal ikke være forskjell på de da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2009 jeg skal få tatt bilde imorra eller tirsdag så ser vi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg bytta på min og det passa helt fint, men var på en coupe. men skal ikke være forskjell på de da kjøpte du fra 034 eller i norge? Ser det at lageret jeg kjøpte er tatt bort fra sidene til 034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2009 kjøpte du fra 034 eller i norge?Ser det at lageret jeg kjøpte er tatt bort fra sidene til 034 Fra 034 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2009 Ser det at lageret jeg kjøpte er tatt bort fra sidene til 034 Når og hvilket lager kjøpte du da? Det jeg handlet for 1,5 ish år siden ligger der enda med nytt bilde bare. http://www.propshaft.co.uk/ vet hvilket lager du snakker om hvis du mailer de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...