#1 Skrevet Oktober 10, 2009 Hei. Skal ha på V8 bremser på S4'en min, og ene demperen er helt ferdig.. Så jeg lurer på åssen skal man bytte demper på S4 c4 foran? må man ha noe spess værktøy ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2009 Jeg har i ettertid kjøpt sånn billig biltema-kit for å ta av støtdemperen bare husk å kjøpe det til Audi. Ellers så klarte jeg med en umbrako å litt modifisert fastnøkkel når jeg skifta ut fjærbeina min på S4'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2009 Som georg sier. Du får spesialverktøy til det på Biltema.. Koster underkant av 200kr.. Så skrur du bare løs muttern som holder dempern nede, plukker den opp, setter ned en ny ogh skrur til.. lett... =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2009 Åhh, så bra at man får kjøpt den på Biltema stikker å kjøper den imorra:) Tenkte skulle låne på Møller:P Takk for svarene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...