#26 Skrevet Oktober 13, 2009 nydelig gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 13, 2009 Fine bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 13, 2009 tack til begge 2 da er det tid for å kubbe naijt all 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 13, 2009 Detta bildet her digga jeg faktisk! Helt fantastisk utsnitt! Ellers tøffe bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 13, 2009 Flotte bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 13, 2009 Godt jobba Dario! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 13, 2009 Kule bilder. Ble bra dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 13, 2009 Ble ikke så verst de bildene nei. Bra du hadde stativ til kameraet etttersom det var bbbbbikkje kaldt ute:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 13, 2009 Fett, dette ble jo konge, vi burde planlegge enda en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 13, 2009 takk til alle takk for bildene ronny og petter neste gang få lest meldingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 13, 2009 Sjelden ja komentera bilder med slike ord som fett, kult og rått, men her må det faktiskt til med FETT KULT RÅTT!!! Digga dine bilder Dario! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 14, 2009 cheers budd skulle ønske du kunne vært med =] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 14, 2009 Legg gjerne ut flere bilder Dario;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 14, 2009 det kommer flere =) når jeg får fingern ut av hue ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 14, 2009 Legger ut to jeg tok, første på vei ut fra kaien der de første bildene ble tatt og det andre tatt nede ved grafittiveggen (sentralbadet?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 14, 2009 Fete bilder:D Jeg prøvde og få være med med Caddyen(firmabil) men den passet liskom ikke helt inn:D LOL Jeg kom ifra jobb på Hurtigruten da jeg traff på disse gutta:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 15, 2009 ligger noen par uredigerte her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=102848&page=48 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 15, 2009 Råe bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...