#1 Skrevet Oktober 11, 2009 (endret) Hei ! Jeg er blitt anngrepet av ett av Vag`s største problem....Vannlekasje å di, i audien min... "Tornadorot" Vannet kommer inn kun når det sturtreiner, å da kommer det ned ved pedalsettet . Noen med c4 som har/har hatt samme problem, så vet hvor vannet egentlig kommer inn fra ? Kan det være fra sikringsboksen under panseret på venstre side mon tro ? Takker for gode råd å tips !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2009 Regner med at du har sjekka etter lekkasje i vannkassa og gjennomføringene der? Er dreneringene tette, evt. kan det være lekk i fuger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg fikk vann inn i bilen ved pedalene jeg og da jeg kjørte i en diiiiiiiiiiiiger vanndam. Ellers har jeg ikke vært borti problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2009 Trikset er å holde seg unna store vanndammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2009 Har vært borti samme problem, da var det tett drenering. Er en drenering på hver side. Ta en trykkluftspistol og blås de åpene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2009 JEpp, vannkassa er sikkert full av kompost.. Vanlig problem, og det er greit å ha det åpent! Jeg staker opp med jevne mellomrom med en stakefjær i plast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2009 Bare pass på! Motronic'n ligger ikke så altfor høyt nede ved pass siden.. en kompis drepte sin motronic for noen uker siden pga vannlekk. Tette dreneringer ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2009 Takk for tips gutter !!!! Skal sjekke vannkassen . Har faktisk aldri sett nedi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2009 (endret) Nå har jeg sett nedi vannkassen. Var litt rusk å rask nedi der ja,men jeg kunne ikke finne noen dreneringshull ? Det eneste jeg så var en gummigjennomgang til panserwire og enn annen liten propp rett foran inn mot torbedoveggen. På høyre siden så jeg ingenting som lignet noen propp\drenering. Er det slik at jeg må ut me hele vifta til klimaannlegget og medfølgende deler som ligger oppi der for å komme til ? . Er jeg på rett plass forresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2009 Prøvde og se i akte, men fant ikke noe som kunne vise drenering etc. Noe må det være ett eller annet sted.. Min kompis sliter med det samme, ikke klart og finne enda. Her kommer det MYE vann inn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 19, 2009 Dreneringen sitter under viftekassa, men en lang plastpinne e.l. (myk, f.eks. trekkesnor..) gjør at du kommer til. Dreneringen er en gummitut som munner ut rett over tannstanga, og kan så vidt sees nedi fra oversiden. Litt tricky, men har du litt vann oppi ser du fortere når det renner ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2009 Dreneringen sitter under viftekassa, men en lang plastpinne e.l. (myk, f.eks. trekkesnor..) gjør at du kommer til. Dreneringen er en gummitut som munner ut rett over tannstanga, og kan så vidt sees nedi fra oversiden. Litt tricky, men har du litt vann oppi ser du fortere når det renner ut! Okay....Takktakk: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...