#1 Skrevet Oktober 11, 2009 Etter at jeg ble ferdig med motoroverhaling og koblet til batteriet, begynte min stefar å prøve å få på anlegget... Jeg har hatt to sånne gamma cd spiller koder i bilen, og vet ikke hvilke som fungerte på min.. vet at en av dem fungerte.. men nå etter at min stefar prøvde ene koden (som tydeligvis var feil) så får eg ikke prøve en ny kode (man skal trykke U og M inn samtidig, så skal det komme fram "1000" i displayet, så skal man endre denne til det som står i bruksanvisningen... Hva trykker jeg nå inn for å kunne prøve en ny kode? Får ikke til å trykke noen knapper... står uansett kun "SAFE" i displayet... Haster, da det er jævlig kjedelig å kjøre inn bilen rolig og pent uten å ha noe som helst å høre på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2009 Er det ikke bare tidsbegrensning? Prøvd å vente en stund, og se om du får den inn igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2009 prøvd å ha batteripolene av i 3timer... hjalp ikke prøvd å ha tenning på i over en time... hjalp ikke prøvd å holde knappene inne i mange minutter... hjalp ikke prøvd veldig mange andre knappemuligheter... hjalp ikke Skjønner det bare ikke... står bare "SAFE" der hele tiden... Står i en tysk bruksanvisning at eg må vente 1 stunden = 1 time før jeg kan prøve en ny kode... no har eg ventet i 28timer uten hell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2010 Fant du ut av dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2010 Hvis problemet var å få det til å stå 1000 i displayet , måtte jeg holde U og M inne en god stund for å få det frem. Så var det bare å taste inn riktig kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2010 Hvis problemet var å få det til å stå 1000 i displayet , måtte jeg holde U og M inne en god stund for å få det frem.Så var det bare å taste inn riktig kode Jepp, kjenner den Tenkte mer på hvordan han evt. fikk løst det opp ved feiltasting av kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2010 Radio og tenning på i ca 1time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2010 Radio og tenning på i ca 1time. Vil det lyse i displayet da, eller er det mørkt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2010 På noen kommer tallene "1000" opp, på andre skjer ingenting annet enn at "Safe" står der. Da holder du nede de 2 knappene så du får fram talla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...