#1 Skrevet Oktober 11, 2009 Tenkte at vi kunne ha ett bowling treff. Men må vel booke litt i forveien så er greit med en indikator på hvor mange som kommer så jeg kan si ifra på bowling1. Vi treffes klokken 19 utenfor bowlingen/vannkanten. Det er nok mulighet for å bare henge hvis ikke man vil bowle. Jeg må sikkert ha oppe de barnegjerdene for å treffe anyways:nana: Håper folket kommer:) http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6697600.76356%26lon%3D292405.98331%26zoom%3D16%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z0GNILHY%26offset%3D0%26tab%3Dyellow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2009 Satser på eg tar turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2009 hmm høres kjekt ut men hvor skal bilene stå ? den vanlige vestkanten garasjen ? er det lurt å ha så mange fine biler stå åpent tilgjengelig i loddefjord ? ikke akkurat tryggeste stedet i bergen til å stable masse fine biler vedsiden av hverandre. men det var bare en tanke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2009 hmm høres kjekt ut men hvor skal bilene stå ? den vanlige vestkanten garasjen ? er det lurt å ha så mange fine biler stå åpent tilgjengelig i loddefjord ? ikke akkurat tryggeste stedet i bergen til å stable masse fine biler vedsiden av hverandre. men det var bare en tanke Går nok helt fint. øverste dekke i p-huset er vanligvis ganske tomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg er nok på businesstur til sverige den uken.. reiser tirsdagen, småkjipt! Men bowling høres kjekt ut, er ikke så gøy å stå under taket nedi der når lyset er av uansett Kjører forbi der omtrent hver dag nå for tiden, lyset ser ut til å være slått av hver kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg er klar, så lenge jeg får haike med noen, audi`n skal på en liten lakkerings jobb men bare for å advare jeg er drit dårlig i bowling hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg er klar, så lenge jeg får haike med noen, audi`n skal på en liten lakkerings jobb men bare for å advare jeg er drit dårlig i bowling hehe Kan haike med meg hvis ikke du har noen nærmere deg. Jeg satser p at jeg er dårligst:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg er nok på businesstur til sverige den uken.. reiser tirsdagen, småkjipt! Men bowling høres kjekt ut, er ikke så gøy å stå under taket nedi der når lyset er av uansett Kjører forbi der omtrent hver dag nå for tiden, lyset ser ut til å være slått av hver kveld.. Synd men vi kan prøve å gjøre det igjen, begynner vi å bowle en gang i mnd kan det jo hende vi blir gode: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg satser p at jeg er dårligst:P Er det pga finger'n eller bare fordi du ER dårlig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2009 Joiner seff denne eg Blir jo morsomt og se Elisabeth bowle Må sikkert bruke sånn renne sak eg også, da eg forsatt er sykemeldt. Og isjass + bowling ikke er verdens beste kombi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2009 Er det pga finger'n eller bare fordi du ER dårlig ? Er en god blanding tenker jeg, har bare bowlet 2 ganger før og det er en del år siden. Men har ett mål om å i det minste slå ned en kjegle:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2009 Dette hadde vært artig å være med på, driten e bare at det blir så seint for meg når eg må opp klokken 6 dagen etter...Pleier å legge meg sånn halv11 liksom, så blir ikkje lange bowlingrunden på meg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2009 hmm høres kjekt ut men hvor skal bilene stå ? den vanlige vestkanten garasjen ? er det lurt å ha så mange fine biler stå åpent tilgjengelig i loddefjord ? ikke akkurat tryggeste stedet i bergen til å stable masse fine biler vedsiden av hverandre. men det var bare en tanke Loddefjord er da ikke så gale som du skal ha det til. Jeg har jobbet på vestkanten i 4 år uten noen som helst problemer med parkeringen. Parkeringsdekkene er opplyst og kameraovervåket på de fleste plasser. Vi hiver jo ikke akkurat ifra oss bilene i grøften bak Haugatun natt til søndag. Men bowlingen blir bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 14, 2009 PRISER Bowling Priser før kl.1700 på hverdager (samme pris for barn og voksen): -1 serie 50kr. -2 serier 90kr. -Spill så mye du vil fram til kl.1700 109kr. -Skoleklasser/idrettslag min.10pers.v/forhåndsbestilling 45kr.pr.pers. -Pensjonister 4 serier bowling inkl. kaffe og lefse 80kr. -Priser etter kl.1700 og i helgene (samme pris for barn og voksen): 1 serie 60kr. 2 serier 100kr. * 3 serier 140 kr. * *Gjelder kun ved forhåndsbetaling. Familiepakke 109kr.pr.pers. (se Familiebowling) Bursdagspakker fra kr.119 pr.barn (se Bursdagsbowling) Bedriftspakke, 2 serier bowling m/pizza kr.240 pr.pers. (se Firmabowling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2009 satser på pensjonistpris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 16, 2009 dette blir ikke noe av med meg vertfall.. reiser på jobb onsdag igjenn. Men satser på det blir flere annledninger til å vise hvor dårlig jeg er i bowling hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 19, 2009 Noen flere som er med? Kom igjen folkens:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 19, 2009 hvor mange er bekreftet så langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg kommer, men om jeg spiller vet jeg ikke. jeg slo kneet noe grisejævlig på jobb idag...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 19, 2009 6 stk foreløbig. men det er bare å ta turen om dere har tid. Er bedre enn å stå ute å fryse. Dere trenger ikke spille hvis ikke dere tør:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 19, 2009 da blir vi syv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 20, 2009 Har ikke sett denne før nå jeg. Visst det er bestillt så trenger jeg ikke å spille Men vi burde parkere på samme plass da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 20, 2009 bare å komme stian:) Har ikke bestillt siden vi ikke blir så mange:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 20, 2009 Sliter med helsa, så jeg holder sengen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 20, 2009 Da har jeg booket bane var ikke noe problem om flere slenger seg på Tror planen var å parkere på øverste dekket på vestkanten fikk jo inside tips av ole-jørgen om at der var bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...