#1 Skrevet Oktober 11, 2009 Kjøpte bremseskiver å klosser til min 2000 mod passat vr5 4motion hos NBS.. Til å begynne me var d litt hyling fra høyre framhjul. men nå har jeg fått vibrasjon når jeg bremser. Synes egentli di gamle utslitte bremsene var bedre bremseeffekt på også. Noen som har noen tips til hva dette kan komme av? Mvh Anders Hårsvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2009 var du nøye med rengjøring/pussing av navene før du monterte de nye skivene? skal ikke mye til for at det kan bli vibrasjoner viss det ligger noe rust, grus e.l. mellom nav og bremseskiva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2009 ja ble pusset helt rent før jeg monterte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2009 Fikk du "movet" caliperene? Jeg pleier å se at stempel og glideflater på caliper er ok før jeg monterer tilbake. Det høres ut som om du har en caliper som ikke går tilbake og bremsene "henger" litt. Da kan du få varmgang og til slutt kast i skivene. Er det noen av felgene som er varme etter normal kjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2009 virker ikkje å være noe varmgang. På meg virker d nesten som friksjonsforskjell rundt om på skiva: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...