#1 Skrevet Oktober 12, 2009 Hei, kjente litt bensinlukt i kupeen da jeg kjørte i helga, og fant litt fuktighet/liten bensinlekkasje (dvs dråper som hang under metallklemmene) i begge ender av slangen som går fra bensinrøret på torpedoveggen og ned til fuelrailen. Er det et vanlig 1,8t-problem at det lekker ved disse klemmene? Og hva bør gjøres for å fikse det? kan jeg kjøpe gummislangen med klemmer på møller? Og jeg antar at det trengs ei spesiell tang for å klemme rundt? Er det sånn at bensintrykket stiger med turbotrykket? Har hatt litt problemer med nøkking ved boost rundt 3000-4000 o/min, og har bytta plugger, plugga fra lmm og sett etter luftlekkasjer uten resultat. Mulig denne lille lekkasjen har vært der siden jeg kjøpte bilen... Har aldri gjort noe reparasjoner på bensintilførselen på bil før, så sorry for alle n00b spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2009 bumpilump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2009 er bare å kjøpe ny bensinslange ja. trenger ikke å være fra møller, men gjerne mekonomen eller bilxtra også. Billigere der;P Kan jo bruke vanlige slangeklemmer.hvis du vil ha sånne som sitter der tror jeg du kommer langt med en hovtang. ta en sjekk med vag.com, så finner du fort ut hva nykkingen er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2009 Ok, og vanlige slangeklemmer greier å holde trykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2009 Ok, og vanlige slangeklemmer greier å holde trykket? jeg stramma som bare rakkern, men jeg fikk et punkt på slangeklemma som ikke klemte skikkelig, så jeg satt bare på 2 stk og hadde skruen på forskjellige steder om du skjønner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...