Mistet lyden i den originale suben, og høyttalerne i bakdørene. audi a4 B6

Anbefalte innlegg

La merke til at jeg hadde mistet lyden i den orginale suben og høytalerne i bakdørene på bilen. Vet dette blir styrt av en orginal forsterker som er i bagasjerommet. Mens høytalerene forran blir av navien(de fungerer).

Vet noen om det er noe hovedsikring til denne forsterkeren, eller vært bortig lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bose i denne?

Isåfall antar jeg at det er som i min b7,hvor alle høytalerne blir drevet av en felles digital forsterker som sitter montert på basskassa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner dennne tråden litt jeg oxo dersom det er greit for trådstarter..

Sliter med at all lyd begynner å "vibrere" "hakke" når jeg skrur opp lyden... Skjer oftest dersom det er andre komponenter (bass, trommer, gitar osv samtidig) og da hører jeg det godt på stemmen til den som synger. Har Bose anlegg med pioneer spiller.

Kan det være noe som er sprengt, virker som dette gjelder alle høyttalere i bilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre:

Høyttalere bak + sub er kobla på forsterkeren som ligger på høyre sida bak i bagasjen(på avant)

Ville sjekka sikringer og sjekka strømtilførsel til forsterker som første punkt.

Høyttalerene framme er kobla direkte på spiller/navi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en diagnose med vag-com så har du litt mer å gå etter! :)

Der kan du forresten kjøre output-test på hver enkel høyttaler samt forsterker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va forsterken som var død: mad : Testet den i en annen B6 og omvent.

Koster 1920 på møller for en ny, minus ev rab. Men fikk tak i en brukt for 700 fra 06mod a4:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.