Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om noen vet noe sted jeg kan få tak i interiørlister til Audi A6 1998 mod. Endel av dem har lister som ser ut som treverk, er det mulig å få kjøpt listene som ser ut som pusset står eller andre utseender, har du et tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste tipset er nok http://www.ebay.de , selv om det enkleste selvfølgelig er å bestille de på Møller.

Komplette sett (brukt) går fra €125 på eBay, mens hver enkelt list koster fra ca 400 til ca 1200 pr stk via Møller (nye). De du tenker på heter sannsynligvis Titan Silver, og er heldigvis blant de aller billigste :) Delenumrene til disse slutter på 3VQ, just for reference.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Lignet de tror jeg. Har ikke kjøpt bil enda. Men ville bare sjekke på forhånd. Har veldig lite lyst på trelister, så må bare vite på forhånd hvordan det er å få tak i andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg er på leting etter slike i carbon.. any one??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å se på Ebay. Karbonfiber er vel de mest ettertraktede, så det er vel minst av dem på bruktmarkedet.

 

Hva med å lakkere? Bra alternativ spør du meg. Kan være meget pent. Mørk grå eller sort f.eks

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt på sort pianolakk lingnende greier, men e redd jeg river istykker listene ved å ta de av, regner med at jeg må av med dør trekkene for å få ut de på dørene?? hvordan er det med resten av listene? er det bare å bruke et flatt skru jern å være forsikti?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Særdeles gammel post dette, men kan legge inn ett svar likevel, om det er listene i dash eller dører så kommer dem pent av med å bruke ett flatjern og vippe dem forsiktig ut.

Forøvrig har jeg dekseler som omgir gir\handbrekk+ deksel til høyre for passasjerstol i Onyx Black tilsalgs, det er til A6.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.