#1 Skrevet Oktober 12, 2009 hei, jeg har litt lyst til å bytte motor i corradoen min. ser i den anledning etter 1.8T men er ikke så veldig oppdatert over hvilken motor som egner seg best og hva jeg ellers trenger. drivaksler- kan jeg bruke di orginale? hvordan er det å legge opp lednings nettet fra en 1.8T eller kan jeg bruke digifanten på denne? blir det mye ombygging av bensinslanger og slikt motorfester mener jeg å ha fått med meg skal passe ellers hadde det jo vært greit med litt tips rundt dette:) kent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2009 Hvilken motor har du nå? G60? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2009 er en g60, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2009 http://www.qpeng.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2009 Er det G60, er det rimlig plug&play, mekanisk sett. Ledningsnettet derimot.. Datasprut er en enkel løsning i første omgang.. Med Statens Vegvesen, bremsebenk og riktig mapping blir ulempen der.. Eventuelt, sett igang å klipp ledningsnettet, det går det og Ta en titt innom http://www.qpeng.com/ så har du en viss peiling på hva du går mot.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2009 Her finner du alt du trenger. http://www.qpeng.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2009 Tenkte du på å sette i en 1.8T-motor av nyere dato? Eller tenker du på å turbokonvertere G60-en? Spør siden du lurer på om motorfester passer etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2009 Tenkte du på å sette i en 1.8T-motor av nyere dato? Eller tenker du på å turbokonvertere G60-en? Spør siden du lurer på om motorfester passer etc. er nok bytte til nyere dato som var tanken ja. skal kikke på qpeng jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2009 Har liggende program til 1,8T med G60 lader, så går sikkert an å lag til en med turbo og. med QPE har du nytt ledningsnett da. Det er ikke å forakte Mekanisk er 1,8t mer eller mindre plug and play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2009 Er ingen ekspert på feltet, men regner med at det vil være en langt mer kurant sak å konvertere G-60en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2009 Er ingen ekspert på feltet, men regner med at det vil være en langt mer kurant sak å konvertere G-60en. joda har tenkt på det og:) er vel egentlig bare en liten tanke enda. er jo morro med portet g60 og. men jeg er litt lei av støyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...