#1 Skrevet Oktober 13, 2009 Hvorfor må fjærbeinet leveres inn ifm montering av coilovers? Hva gjøres? Hvor lang tid tar det? MÅ det til verksted? Eller er det noe som lar seg gjøre av fingernemme? Om man kjøper ferdig, betaler pant, og leverer sine egne inn igjen etterpå... Er man garantert at de man får er i like god, eller bedre stand, enn de man har selv? På forhånd takk. Stig Sarre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2009 På noen modeller må fjærbeinet leveres inn ja, de med styrestaget montert direkte i beinet. Alt kan gjøres selv såklart men da sliter du med godkjenning (tror du mener ombygginga ) . De du får tilbake ser nye ut og er gulkromatisert eller en annen behandling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2009 Hmm... Ok. Er det noen som selger ferdige ben, hvor jeg bare kan levere inn mine gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2009 Ta kontakt med Håkon Sandberg / Parts & Retards så ordner han ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2009 Hmm... Ok. Er det noen som selger ferdige ben, hvor jeg bare kan levere inn mine gamle? Tror de fleste gjør det, ihvertfall Parts&Retards. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...