#1 Skrevet Oktober 14, 2009 Hei Virker som om jeg må bytte termostat på min 01 Audi S3. Den blir liksom aldri varm. På vei til jobb idag var den aldri over 70 grader :\ Det jeg da lurer på er hvor sitter termostaten på denne? Har prøvd å finne reperasjonsmanual på nett, men har ikke klart å finne noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2009 hvis du kjikker etter denne under/ i motorrommet så tror jeg du har funnet den, rett meg noen om jeg har feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2009 Tror det er ganske likt A3 og da sitter denne stussen like ved generatoren. Pleier å være trangt, men går som oftest greit uten demonteringer av det helt store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 oki. da får jeg kikke litt på det etter jobb idag hvis jeg får tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2009 på min at sitter den under innsuget ved dynamo, er fort gjort og bytte, med rett verktøy såfal he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...