#1 Skrevet Oktober 14, 2009 Da er det igjen klart for et lite treff. Vi møtes over en matbiten og ett hyggelig glass klokka 18:30 på Pizzanini i Horten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2009 denna gangen ser det ut som at jeg rekker det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2009 Skal prøve å rekke det.. Har en "liten" pall med deler jeg må få hentet hos Bring i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2009 Skal prøve å møte opp da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2009 I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2009 Kaunt mi inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2009 Klar for pizza nå, så jeg kommer selvsagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2009 Gode greier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2009 jeg har med skiltplater og klistremerker for de som måtte trenge dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2009 Takk for en trivelig kveld, med nok ett godt oppmøte! Trur jaggu vi begynner å få kustus på betjeninga på nini også. Savnet dog noen faste fjes. AB/BE, Dag, Cato, har dere gått i dvale for vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2009 Oops.. Så ikke denne før i dag, gett! Skal vi prøvekjøre noe snart, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg vil tørre å si at det kan lønne seg å legge ut tråden rundt en uke i forveien, istedet for 2 dager. Ikke alle som sjekker lokallagsforumet hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2009 Jeg vil tørre å si at det kan lønne seg å legge ut tråden rundt en uke i forveien, istedet for 2 dager. Ikke alle som sjekker lokallagsforumet hver dag ligger en oversikt ute med dato på alle treff(i vestfold), egen tråd for hvert treff er egentlig bare noe vi er blitt bortskjemte med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...