Anbefalte innlegg

Hei, satt på finn idag å så gjennom om det var noe jeg kunne kaste bort penger på:) Også fant jeg disse lyktene her. Har vær lenge ute etter lykter til audi 100/s4 C4 lykter..

Hva tror du, vil de passe på S4'en?

86de6ff551f7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes personlig at slike lykter er grusomme!!!

Det passer overhodet ikke inn med det opprinnelige designet på bilen å det ødelegger hele inntrykket mitt av hvilken som helst bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! Passer overhodet ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Org. A6/S6 lykter er uten tvil det peneste i mine øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe tvil om at S4/S6 lykter er finest! Har så lyst til å prøve dem med RS4 styling på S4'en min.. Men finner ut at dem egentlig ikke var noe finne, blir det bortkasta 3500kr :( Derfor ville jeg spørre meninga til folk her:)

Kanskje bedre å bruke penger på dette? :)

 

3590 for disse

498c5936dda3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4-styling? Hvorfor ikke bare kjøre OEM-look med ymse mods, senk og felger? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4-styling? Hvorfor ikke bare kjøre OEM-look med ymse mods, senk og felger? ;)

 

Skal ha på RS4 frontfanger,sideskjørt,bakrutesenker,M3spoler,øyelokk og Nye 19" kant felger til sommeren;)

Men hva er OEM-look? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhopper inn med et spø jeg. Passer s4 lyktene på en vanlig c4 eller må det byttes skjermer og ting og tang for at dette skal passe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4-styling? Hvorfor ikke bare kjøre OEM-look med ymse mods, senk og felger? ;)

 

x 2... absolutt det peneste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha på RS4 frontfanger,sideskjørt,bakrutesenker,M3spoler,øyelokk og Nye 19" kant felger til sommeren;)

Men hva er OEM-look? : klø :

 

Originallook, evt oppgradert med tidsriktige originaldeler eller tilsvarende.

 

Personlig ville jeg ha strøket ut alt på den lista bortsett fra felgene og M3-spoilern. Med riktige felger og brukbart med senk, så er mye gjort. :) Sier ikke at det er galt med mods og å lage noe spesielt, men ofte er det "less is more"-regelen som gjelder.

 

Anbefaler å prioritere felger, senk og f.eks. S4-lykter, og så ta det derfra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hhopper inn med et spø jeg. Passer s4 lyktene på en vanlig c4 eller må det byttes skjermer og ting og tang for at dette skal passe.

 

S4 lykter passe rett på en Audi 100! Men du må bytte ledning bak på bryteren i bilen.. Når jeg monterte S4 lykter på min 100, og når jeg slo over til fult lys, nær lyset skrudde seg av.. Søk på Forumet ang umbygging til S4 lykter..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originallook, evt oppgradert med tidsriktige originaldeler eller tilsvarende.

 

Personlig ville jeg ha strøket ut alt på den lista bortsett fra felgene og M3-spoilern. Med riktige felger og brukbart med senk, så er mye gjort. :) Sier ikke at det er galt med mods og å lage noe spesielt, men ofte er det "less is more"-regelen som gjelder.

 

Anbefaler å prioritere felger, senk og f.eks. S4-lykter, og så ta det derfra!

 

Bilen er senka 30-35mm

Nå er det egentlig litt for seint, har lakkert hele bilen med alle de delene jeg skreiv opp:)

Men, jeg skal ha S4 front fanger på vintere og svarte 17" felger.

Her er noen bilder av bilen:

Slik skal den egentliv være..

e4f992e55838.jpg

 

slik den er idag, driver setter sammen:)

1f338e5b1da0.jpg86ff8eaf122d.jpg

18579f6596c5.jpge7c9ef7fdb98.jpgfbe5eb00be8d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du skal gjøre akkuratt det DU vil med bilen jeg! ;) det viktigste er at du er fornøyd å ikke alle andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du skal gjøre akkuratt det DU vil med bilen jeg! ;) det viktigste er at DU er fornøyd å ikke alle andre ;)

 

amen

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok si at jeg er litt skeptisk til lyktene, men nå har jeg aldri sett noen biler som har hatt de.... det er ganske mye som ser forferdelig ut i utgangspunktet, men om man klarer å holde seg på en hårfin linje så kan det bli pent...

Det mest idiotiske jeg har sett med lignende lykter er at kanten på de er sølvfarga, og det er ikke bilen.. i ditt tilfelle så kan det se ut som de kan matche lakken og da blir det jo litt penere...

 

uansett tut og kjør, bare å kjøpe for å se hvordan det blir. Om du synes det ikke var noe så er det vel bare å selge dem videre vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du skal gjøre akkuratt det DU vil med bilen jeg! ;) det viktigste er at du er fornøyd å ikke alle andre ;)

Bra poeng, Bård: ja : Dette veit jo du også mer om enn mange medlemmer her, mtp hvor mange negative kommentarer du har fått rundt om på forumet på grunn av at du ikke kjører den "tradisjonelle" stilen.

 

Men siden trådstarter spør om hva vi syns, så må jeg også få lov til å svare på det: Hvis du førstes skal ødelegge bilen (sett fra mine øyne dette her) med "RS4"-styling og matchende stygt tilbehør, kan du gjerne slenge med de stygge lyktene du fant på Finn for å komplettere stylinglooken på bilen din. Men for all del, hvis du liker sluttresultatet på bilen din, så bra for deg - men dette er ikke en kopp med te jeg ville ha drukket.

 

Perfekt eksempel på OEM og hvordan det burde gjøres (fortsatt sett fra mine øyne):

Bilder_203.jpg

 

Bilder_182.jpg

 

Bilder_209.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du skal gjøre akkuratt det DU vil med bilen jeg! ;) det viktigste er at du er fornøyd å ikke alle andre ;)

 

Takk for det!

Det var det jeg ville høre:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok si at jeg er litt skeptisk til lyktene, men nå har jeg aldri sett noen biler som har hatt de.... det er ganske mye som ser forferdelig ut i utgangspunktet, men om man klarer å holde seg på en hårfin linje så kan det bli pent...

Det mest idiotiske jeg har sett med lignende lykter er at kanten på de er sølvfarga, og det er ikke bilen.. i ditt tilfelle så kan det se ut som de kan matche lakken og da blir det jo litt penere...

 

uansett tut og kjør, bare å kjøpe for å se hvordan det blir. Om du synes det ikke var noe så er det vel bare å selge dem videre vel? :)

 

Jaja, det går jo selvfølgelig ann å selge den hvis jeg ikke liker dem.. Vi får prøve tenker jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene sitter som et skudd til todelt lakk på C4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3590 for disse

498c5936dda3.jpg

 

Disse passer ikke din bil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse passer ikke din bil...

 

Gjør dem ikke det?

Det står jo på nette at dem er til A6/S6 C4.. Men jeg ser på framdempere at det er braket for lenkarm men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør dem ikke det?

Det står jo på nette at dem er til A6/S6 C4.. Men jeg ser på framdempere at det er braket for lenkarm men..

 

Vel, nå er jeg eneste godkjente forhandler av TA Technix i Norge og de har ikke justerbare sett til Audi 100/A6 C4. Det de mener er Audi A6 4B i annonsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, det går jo selvfølgelig ann å selge den hvis jeg ikke liker dem.. Vi får prøve tenker jeg :P

 

Ta bilder da ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, nå er jeg eneste godkjente forhandler av TA Technix i Norge og de har ikke justerbare sett til Audi 100/A6 C4. Det de mener er Audi A6 4B i annonsen.

 

Ååå såpass ja.. Da er det sikker skrive feil i annonsen på finn da.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.