#1 Skrevet Oktober 14, 2009 (endret) Har problemer med høy arbeidstemp, ved kø kjøring! bilen holder normal temp i fart, ca 80'c!! Har hatt bilen inne hos dr. uten resultat. Byttet termostat osv.. Noen som vet noe om dette? Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2009 Hva er høy temp da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 i kø blir den 110'c. så synker den når jeg får fart (sikkert avkjølt av luft).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 Ikke unormalt det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Dere snakker MFA olje temp her om jeg ikke tar feil. Ikke unormalt som nevt tidligere på OBD1 VR6 motorer. Tut å kjør med en fantastisk bil om ikke annet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2009 Har samme problemet sjøl, temp på rett over 100 i kø, men den faller fort når det blir litt fart på kjerra igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2009 Det er godt og høre! STOR takk til dere som har svart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2009 jeg har en g60 og jeg har det samme problemet på oljen i mfa viste den ca 120 på høyeste jeg koblet til et intrument ifra autogauge da viste den ca 90 grader så jeg tror jeg har feil i speedometre ellere ein føler... jeg sier det bare ikkje altid stol på følere og målere på eldre biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...