Anbefalte innlegg

Ei venninne av meg har en Audi 100 Quattro som det er en merkelig pipelyd i. Lyden minner om en oljetrykks-varsler eller noe i den duren, men den piper helt randomly, ingen spesielle mønster i når den piper. Kommer ett ganske kort pip, og det er det.. ingen lamper lyser, så står litt fast her.. noen med kjennskap til disse bilene, som vet HVA av slike lyd"alarmer" som finnes og hva dette evt kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det er varsleren som piper hvis du glemmer å slå av lysa som er litt på tur.. på min 85 100 quattro er også denne noe "ustabil" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe det er varsleren som piper hvis du glemmer å slå av lysa som er litt på tur.. på min 85 100 quattro er også denne noe "ustabil" :)

Ok, noen måte å deaktivere denne? er ganske irriterende i lengden selv om pipelyden er veldig kort :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne varsleren (om at lysene står på) fungerer som den skal, og det er ikke den lyden :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.