#1 Skrevet Oktober 14, 2009 Trenger noen vinterfelger til min VW golf mk4. Har dekk liggende frenger bare noen billige vinterfelger. Haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2009 ej meina på ej har et sett med stål felga.....vil du ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2009 Har noen 15'' 5-eikers felger med helt kake dekk liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 ej meina på ej har et sett med stål felga.....vil du ha det? Stål felga her jeg selv, tenkte på alu ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Har noen 15'' 5-eikers felger med helt kake dekk liggende;) Dekk spiller ingen rolle, felgene jeg trenger Gidder du å legge ut noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg har 5 eikers ikke strøkne men alle er rette og fine. Uten dekk og i eske klare for sending. 5 eikers helt straighte. Har stått på vr6 syncroen min. Skal ikke vinterkjøres så jeg selger felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2009 Jeg har 5 eikers ikke strøkne men alle er rette og fine. Uten dekk og i eske klare for sending. 5 eikers helt straighte.Har stått på vr6 syncroen min. Skal ikke vinterkjøres så jeg selger felgene. Høres bra ut, men det haster litt med vinterdekk + må fraktes fra bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2009 Ser ok de, byr deg 500,- for felgene. Kan hente i morra eventuelt i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2009 har high line felger til 4 er liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2009 har high line felger til 4 er liggende... Hadde sikkert vært tøfft, men blir bare stress med transport.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2009 kan hentes i morgen;) kan få dem for 700,- Mvh Joakim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2009 Det er greit. Har du et nr jeg kan nå deg på? Når passer det best for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 15, 2009 mellom 4 og 7 regner eg med at eg har tid: vinke : nr. kommer på PM Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2009 Det er greit, ringer senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...