Noen som har 15" Alu eller stål felger liggende?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, trenger ett sett felger til Golf mk5, 5x112 !!

Har dekk!

Så kan svigers få vinterhjul på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, trenger ett sett til Golf mk5, 5x112 !!

Så kan svigers få vinterhjul på :)

 

jeg har 4 stål felger som er kliss nye! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et ekstra sett med vinterhjul til min passat, 15" stål, med vinterdekk, dekkene tror jeg er ok, kan sjekke alt om interessert? MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500,- å du får 4 ubrukte stålfelger som er levert til en golf 5 men alldri vært i bruk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 15" med piggfrie vinterdekk som sikkert holder denne sesongen også. Skal bort.... 800,- så er de dine

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

500,- å du får 4 ubrukte stålfelger som er levert til en golf 5 men alldri vært i bruk! :)

 

Kan du sende? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sende? :P

 

ja betaler du frakt åsså da? :) evt. skal du ha med kapsler? tror jeg har kliss nye av det åsså :) men ikke HELT sikker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja betaler du frakt åsså da? :) evt. skal du ha med kapsler? tror jeg har kliss nye av det åsså :) men ikke HELT sikker ;)

 

har vi noe ide hva frakt kommer på? og hva skal du ha? :) har kapsler liggende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som jeg skrev 500,- for felgene :) frakt aner jeg ikke :) men det finner vi ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du har for felgene? har dekka:) hadde vært greit med alu :)

 

dekka følger med felga. 1000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har originale A4 audifelger, 15" 5x112, tenkte å bruke dem som vinterfelger, men har ikke giddet å legge om. Dine for en tusenlapp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 4 strøkne stålfelger med godt brukte sommerdekk liggende i garasjen. Kan sikker få de for en grei pris. Kan forresten gå ned og se om de ligger der ennå. Bor i Bergen så ta gjerne kontakt så kan vi ordne dette kjapt og greit. Kan sikkert levere idag også om du er kjapp på pletten ;o)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.