#1 Skrevet Oktober 15, 2009 Etter å ha byttett travers fra audi 90 Q til S2 for å få stabstag bak passer ikke spissestagene lenger. Prisen på disse 2 stagene er nesten 4000 !!! Er det noen som har tips til ombygging av disse, evt uniballs? Finnes det noen som skaffer dette rimelig ? Delenummer: 893 501 499 B (Det er snakk om det staget som sitter i bakkant på bakre traverse som går rett til spindelen, og hvor da spissingen justeres.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 Etter å ha byttett travers fra audi 90 Q til S2 for å få stabstag bak passer ikke spissestagene lenger. Prisen på disse 2 stagene er nesten 4000 !!! Er det noen som har tips til ombygging av disse, evt uniballs? Finnes det noen som skaffer dette rimelig ? Delenummer: 893 501 499 B (Det er snakk om det staget som sitter i bakkant på bakre traverse som går rett til spindelen, og hvor da spissingen justeres.) sjekka pris på feks autohaus i usa? de har endel bedre priser en VAG Ellers så vet jeg 034 selger slike stag med unibals ivertfall til noen modeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Autohauza i usa har ikke disse, har prøvd. Med Fk autoparts på tilbudsforumet skaffer til bedre pris enn det du har fått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 Takk! Har send FK PM.. Rart dette ikke var likt egentlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Tror jeg skaffa igjennom Quattroco sist jeg bytta på 90`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 Det kommer vel et par tilsalgs til 90Q fra meg som kun har gått 50mil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...