#1 Skrevet Januar 10, 2005 Faen nå begyner og bli Drit lei audi nå, for vær ting jeg skal forbedre finner jeg to defekter, så nå trur jeg faen bilen skal få stå på bokker helt til neste år, vurderer og skifte alle bærekuler osv osv osv osv så alt blir nytt. Denne tritt bilen kaster jeg snart på dynga. gådt ejg har fått meg leke bil til sommern, så kan jeg jobbe og jobbe og jobbe med audien så kansje den blir bra til slutt, Jeg kan jo i alle fall håpe på det, men mere oppbrukt bil skal du faen meg lete lenge etter i alle fall. skal denne selges igjend noen gang blir prisen faen meg 300 000kr bare på pur faen får da fremstår den jaggu som ny også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2005 godt å få ut litt agresjon noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2005 Huff! Etter å ha lest uttalige poster om denne bilen, så begynner jeg å føle med deg. Men det er godt at den har funnet en eier som kan å skru bil, for viss ikke hadde nok denne NYDELIGE bilen gått av med døden om ikke alt for lenge. Stå på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2005 Sint a Tor Olav ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2005 begynte og demontere forstilingen i dag og oppdager en flenge her og en flenge der, men er vell bare og spare og spare da så man får kjøpt nye deler. Som sagt kurt nå trur jeg den bilen skal få stå på stylter til alt er nytt. tar vell ca 1 år tenker jeg Må jo skifte dempere forand også for dem lekker jo, er jo ikke et år gamle er jo garanti men like vell da. Ps kurt bare si fra om du vill komme opp om en dag nå, driver på værkstedet om dagen ring først. føler jeg i vegen vær gang jeg fikser noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 11, 2005 Føler bare at jeg har kjøpt litt katta i sekken vell, i dag da kom den framre traværesen ned på gulvet med bærebruer, og bare for morro så kjente jeg på bære kulene mine, og ja snufs den på venstre side var jo like slakk som ei gammal røy på 100. og den enne traværs foringen var så slitt at den datt ut da traværsen min kom på gulvet, skjønner ikke det er mulig og bli så slitt jeg da. denne bilen må jo bli som ny når den står på 4 hjul igjend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2005 Føler bare at jeg har kjøpt litt katta i sekken vell, i dag da kom den framre traværesen ned på gulvet med bærebruer, og bare for morro så kjente jeg på bære kulene mine, og ja snufs den på venstre side var jo like slakk som ei gammal røy på 100. og den enne traværs foringen var så slitt at den datt ut da traværsen min kom på gulvet, skjønner ikke det er mulig og bli så slitt jeg da. denne bilen må jo bli som ny når den står på 4 hjul igjend. hehe, høres absolutt bra ut dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2005 Her ser dere den traværs foringen som er mest utslitt, den datt ut da jeg slapp ned forstilingen. og så ser dere en liten titt av girkasse foringen. Dette ser vel topp ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2005 som dere ser så er det rimlig utslitt, men på det nederste bildet er alt demontert, sitter og vurderer om jeg skal sandblåse alt sammen og lakke det i bilens farge. elelr bare om jeg ska ha det svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2005 har sett flere tråder av deg som sier att du hater bilen du har kjøpt, bare dritt med den ogsånt. men har ikke du kjøpt en gammel bil?? når man kjøper gammel bil så regner man att ikke alt er nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 12, 2005 Og det som er slitt her, er tross alt slitedeler. Det må påregnes å byttes uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 12, 2005 Må jo få være frustrert når man har gitt 160 000kr for en bil som er på kostet 100 000kr siste året, før jeg kjøpte den og den er i falle ferdig stand, Ps meget pen utvendig grunden til denne tråden er bare for og få ut litt frustrasjon da. ingen som er tvunget til og lese den veit du ;-) og i en tråd før her fikk jeg veldig mye pes siden jeg sa at bilen var totalt oppbrukt, så det er kanskje litt for å vise hva jeg mener også, og at jeg ikke vell bli sett på som en løgner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 12, 2005 Kan også virke som om du ikke sjekket bilen godt nok når du kjøpte den da... Burde kanskje tatt en Naf-test eller fått en mekaniker til å gått over den. Men lett å tenke på sånne ting etterpå, du kommer vel til å få en bil som er så godt som ny når den blir ferdig. Må tenke litt positivt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 12, 2005 Ser ingen grunn til å tvile på deg. Men bilen trenger ikke være oppbrukt fordi gummi i understellet er slitt. Det er helt normalt. Og påkost er ikke nødvendigvis slitedeler. Jeg har en sekk i kjellern jeg banker på for å få ut aggresjon. Det funker bedre enn forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2005 skjønner`n litt jeg. hvis jævelskapen først begynner så er det ikke kult! sjekk at du ikke har han med horn og hale i baggasjerommet""lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 13, 2005 trur jeg var dum nokk til og ta med han en tur da mmmm. Nei da men kan jo være greit om bilen blir borte fra rampelyset et år også. Får se om jeg larn stå til neste år og komer sterkere tilbake da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 13, 2005 Skjønner deg godt.. God bedring til vogna di! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2005 Skjønner deg godt.. God bedring til vogna di! sier jo takk for det da. kommer nokk på veien igjend men tviler på at den kommer på veien igjend i år, penger er noe herk veit dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 16, 2005 sier jo takk for det da. kommer nokk på veien igjend men tviler på at den kommer på veien igjend i år, penger er noe herk veit dere penger er da ikke noe herk.. penger er fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 16, 2005 penger er noe herk når man ikke har dem i lomeboka. men men liker jo følesen av og ha pengene da, får da får man kjøpt mye gromme deller til audien he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 17, 2005 Vil bare si at jeg vet hvordan du har det!! Har vært igjennon den samme dritten selv... Bilen min var eu-godkjent i januar '04, og jeg kjøpte den i juni. Siden juni, og frem til i dag, har jeg byttet ut: Alle bærekuler. Foringer til stab-stag. Foringer til bakre travers Foringer til fremre travers Foringer til alle bærearmer. Foringer til oppheng av girkassa. Foringer til oppheng av bakdiff. Begge styrelager. Remma til dynamo'n. Hovedbremsesylinder. Bremseslanger. Og til slutt, det beste av alt, og ikke minst det morsomste: Clutchen! (bytta til sinter-lamell, for å kjøre litt mer enn 1 kilo ladetrykk...) Kjempefint at forrige eier kjente han som gjorde godkjenninga godt sier jeg bare... Svin! Men nå er det bare velstand!! Det hjelper å være tålmodig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 17, 2005 Se det på den lyse siden - nå holder foringene 15 år til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 17, 2005 Du blir nok ferdig til slutt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 17, 2005 Vil bare si at jeg vet hvordan du har det!! Har vært igjennon den samme dritten selv... Bilen min var eu-godkjent i januar '04, og jeg kjøpte den i juni. Siden juni, og frem til i dag, har jeg byttet ut: Alle bærekuler. Foringer til stab-stag. Foringer til bakre travers Foringer til fremre travers Foringer til alle bærearmer. Foringer til oppheng av girkassa. Foringer til oppheng av bakdiff. Begge styrelager. Remma til dynamo'n. Hovedbremsesylinder. Bremseslanger. Og til slutt, det beste av alt, og ikke minst det morsomste: Clutchen! (bytta til sinter-lamell, for å kjøre litt mer enn 1 kilo ladetrykk...) Kjempefint at forrige eier kjente han som gjorde godkjenninga godt sier jeg bare... Svin! Men nå er det bare velstand!! Det hjelper å være tålmodig! kan ikke si noe annet en at jeg føler med deg, men nå er vell lykken stor da vell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 17, 2005 Foringer må man jo regne med å bytte før eller siden, men kjipt er det uansett! Får håpe du får den i verdig stand igjen da så den blir i like god stand som den er pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...