Anbefalte innlegg

får vell opdatere tråden med hatet mitt.

i dag var det en lakerer innom siden brodern skal lakere bilens sin.

han titta på audien min og fant sykt mange feil og der det har begynt ogflasse av også, og denne bilen skulel være lakert i fjord, fra vinduene og ned, grrrrr den lakereren burde hatt grise hjuling har gjort en dritt dårlig jobb, burte ha slept han etter ballene fra trondhjem til oslo.

så da må jeg jo helakere bilen også da,

se om jeg kan få tatt bilde av det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Olaf Salvesen: synd at du er så misførnøyd med bilen din, men hva med å prøve å ikke være verdens største SUTREKJÆRRING og heller prøve å se etter positive ting? Jeg er sikkert ikke alene her inne om å lure på 1 ting, hva forventer du med å legge ut så mye drit om bilen? om den er halvparten så ille som du sier tror jeg ingen her inne noensinne ville kunne tenke seg å kjøpe denne bilen... Ved å legge ut så mye drit om bilen fremstiller du jo deg selv som "the sucker" som kjøpte bilen....

Prøv heller å se det positive i bilen, den er sjelden, den er rå og den har quattro ;)

just my 2 øre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er tilbøyelig til å være enig med Ole her jeg...

Det virker nesten som om du har gjort en dårlig bruktbilsjekk før du kjøpte bilen synes jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare legge inn et lite visomsord her...:

Gamle biler trenger vedlikehold! :)

(Hvis jeg ikke ville skrudd på biler, så haddde jeg vel ikke solgt '03 A3'n jeg hadde... ;))

Keep up the good work!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tor Olav Salvesen: synd at du er så misførnøyd med bilen din, men hva med å prøve å ikke være verdens største SUTREKJÆRRING og heller prøve å se etter positive ting? Jeg er sikkert ikke alene her inne om å lure på 1 ting, hva forventer du med å legge ut så mye drit om bilen? om den er halvparten så ille som du sier tror jeg ingen her inne noensinne ville kunne tenke seg å kjøpe denne bilen... Ved å legge ut så mye drit om bilen fremstiller du jo deg selv som "the sucker" som kjøpte bilen....

Prøv heller å se det positive i bilen, den er sjelden, den er rå og den har quattro ;)

just my 2 øre

Denne tråden er for at Jeg har lyst til og Sutre, og ja jeg gjorde en helvetes dårlig skjekk av bilen da jeg kjøpte den, skrev bare kontrakta og kjørte hjem, hadde også muligheten til og heve kjøpet. Men likte lukken på bilen for godt.

Så kanskje jeg hater meg selv like mye som bilen siden jeg tross alt er bilmekker. så burde jeg ha skjekket grundigere, og ja en bil som har gått 200 000km trenger selfølgelig og skifte alt som er brukt etter vært.

Men denne tråden lagde jeg bare for og få ut mine frustrasjoner osv, men tvinger selfølgelig ingen til og lese den, det er jo opp til vær enkelt.

Og som du sier kanskje ingen vil kjøpe den siden jeg har sutra så mye. kanskje kanskje ikke, eller kanskje at noen vil kjøpe den siden de veit at alt blir nytt og alt er perfekt, hvem veit, ikke jeg i alle fall.

Så liker du ikke sutringa mi så vil jeg vell i grunnen anbefale deg og ikke leste denne tråden.

Ps kan jo også hende denne tråden også er til og provosere sånne som deg, mmm kanskje kanskje ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden er for at Jeg har lyst til og Sutre, og ja jeg gjorde en helvetes dårlig skjekk av bilen da jeg kjøpte den, skrev bare kontrakta og kjørte hjem, hadde også muligheten til og heve kjøpet. Men likte lukken på bilen for godt.

Så kanskje jeg hater meg selv like mye som bilen siden jeg tross alt er bilmekker. så burde jeg ha skjekket grundigere, og ja en bil som har gått 200 000km trenger selfølgelig og skifte alt som er brukt etter vært.

Men denne tråden lagde jeg bare for og få ut mine frustrasjoner osv, men tvinger selfølgelig ingen til og lese den, det er jo opp til vær enkelt.

Og som du sier kanskje ingen vil kjøpe den siden jeg har sutra så mye. kanskje kanskje ikke, eller kanskje at noen vil kjøpe den siden de veit at alt blir nytt og alt er perfekt, hvem veit, ikke jeg i alle fall.

Så liker du ikke sutringa mi så vil jeg vell i grunnen anbefale deg og ikke leste denne tråden.

Ps kan jo også hende denne tråden også er til og provosere sånne som deg, mmm kanskje kanskje ikke

vel, om du lager tråder som du ikke vil at alle skal lese og for å provosere andre medlemmer synes jeg du bør finne deg en annen klubb sitt forum å sutre på....

tror bilen din kan bli meget bra jeg, ser ut til at du har muligheten til å få fiksa den opp til fin stand igjen, er jo en ganske unik bil som fortjener å holdes i tipp topp stand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selfølgelig skal bilen bli i stand igjend.

Kan hende bilen blir borte et år men håper jo da og komme igjend med en grei face lift i alle fall.

skal være en del detaljer på bilen som er andeledes når den kommer på treff igjend.

Når jeg er ferdig med bilen håperjeg at den fremstår som nye, kremt kremt til jeg har kjørt møkka av den igjend, for biler er til og brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selfølgelig skal bilen bli i stand igjend.

Kan hende bilen blir borte et år men håper jo da og komme igjend med en grei face lift i alle fall.

skal være en del detaljer på bilen som er andeledes når den kommer på treff igjend.

Når jeg er ferdig med bilen håperjeg at den fremstår som nye, kremt kremt til jeg har kjørt møkka av den igjend, for biler er til og brukes.

Høres bra ut :)

ingenting er bedre enn en "gammel" bil som fremstår i ny stand eller bedre : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg håper den går noen tusen da jeg blir ferdig med bilen da,

når alt da er i orden, så er det jo bare og bygge nye motor og deler til den andre motoren ligger i kjellern, mne det kommer til og ta tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er 312 mm skiver bestilt... :D

Må berre skaffe meg brakkettane.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres meget bra ut, planer og bygge om bremsene mine jeg også men en del og gjøre først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enda en gang må jeg legge ut frustrasjonen min over den supre audien min grrrrrrrrrrr

skulle montere rs2 speil i dag og opp daget til min store skufelse osv osv osv at når de lakerte opp bilen igjend i 2003 eller når faen det var, så har dem klart og gi faen og ta av speilene og maskert bare rund speila så hva trur dere kom til syne da jeg tokk av speila mine joa et stygdt merke som vill komme til syne.

Så jeg må lakere opp dørene mine for og få denne bilen bra, blir snart lei og kaster en kg, dynamitt i denne, Kurt var på værkstedet da jeg oppdaget dette, og hva han synes kan dere jo bare spørre om,

kommer bilde senere selv om noen ikke vill se, så legger jeg da ut da.

Skulle ha skutt han som har lakert denne bilen.(ps lakkereren aslå)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle vel heller kjøpt deg en ny Toyota istedenfor noe "gammelt mikk makk" som bare gjør deg frustrert : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tidligere eiere tatt vare på bilen sin så hadde det jo ikke vært noe problem, kjønner ikke at det er mulig jeg å la en bil forfalle sånn, sier ikke at dette er bare siste eiers feil men, alle som eier bil bør faen meg ta vare på bilene sine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bh :: bh :

Dette er ikke bra.

Er det ikke noe bra på bilen din ? Håper det kommer noe positivt snart nå.

"Den er jo fin å se på da" :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er bilde, gå på lokal laget så ser du på moding og forbedring elelr hva det var igjend så kan du se hva som blir gjort , dette er bare deppe tråden

audi ting 053.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle den ikke lakkeres på nytt uansett, før dette med speilene dukket opp?

Grunnen til at bilen ikke er "vedlikeholdt" er vel kanskje at tidligere eier ikke var bilmekaniker(vet ikke hva han jobber med men..)? Sånn jeg har forstått det ut ifra tidligere tråder og innlegg fra både forrige eier og bekjente av han så var det byttet bl.a foringer ganske nylig før salg.. Er ikke sikkert alle er hobbymekanikere og har kunnskap til å oppdage slike feil og mangler ? Vet med meg selv at jeg også stadig finner en ting eller tang å bytte på bilen, men jeg mener bestemt at jeg tar vare på den... Men om verkstedet jeg bruker til de værste drittjobbene gjør en slett jobb vet jeg ingenting om..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at bilen skal lakkeres men har 5-7 biler som skal lakkeres først og da kommmer jo min egen i siste rekke veit du.

hadde jo håppet på at jeg kunne komme på treffet i slutten av mai men man sånn er livet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er tråkig med sånt.. Iallefall når det overhode ikke er beregnet, var jo liksom ikke et oppussningobjekt du kjøpte deg. Hadde vært moro å få sett bilen her i Østfold i mai, men kommer vel an på når den blir ferdig.

Lykke til med den iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en drømm om det jeg også men vi får se hva som skjer, er jo mye som skal fikses da.

Men gjør så godt jeg kan, hvis jeg skulle rekke dette så er nokk bilen ikke 100% ferdig bare 50% tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.