Anbefalte innlegg

Kom over en bilde på AutoDB her om dagen, lurte fælt på hvor utbredt denne interiøret i beige/grå(?) fargen er??

Og hva gir man for slikt, evt er det sånt folk kaster :D ??

Bilde:

beigeinterior.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare er fargen skjelden men om du ser på luft dysene så er dette og noe som man ikke ser hver dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett noen VR6 Syncro biler med slik farge. Da med matchende skinn. Kan være ganske tøft synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah med andre ord, vanskelige å få tak i.... henger ikke helt med du mener Tommy, men ser at det er fra en golf/vento uten airbag i hvertfall, sånn 92/93 modell...

Liker denne farge komboen veldig godt altså, imotsetning til det kjedelige blå og svarte som "alle" har!

EDIT: Fikk man brunt interiør til Golf 3 eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah med andre ord, vanskelige å få tak i.... henger ikke helt med du mener Tommy, men ser at det er fra en golf/vento uten airbag i hvertfall, sånn 92/93 modell...

Liker denne farge komboen veldig godt altså, imotsetning til det kjedelige blå og svarte som "alle" har!

EDIT: Fikk man brunt interiør til Golf 3 eller?

Om du ser på luftdysene i midten og på fører siden så er det litt annen utforming på dette kontra det som vanlig står i golf/vento. De her er mer avrundet og har en annen profil, ikke mye forskjell men en fin detalj for det rente øye, siden dette er ikke det som er vanlig.

Bilde for sammenligning

DSC00047.jpg

DSC00048.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ser det nå ja :D Liker bedre den kantete utformingen jeg :D

Regner med at Fargekomboen jeg viste finnes bare på de eldre utgavene da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, ser det nå ja :D Liker bedre den kantete utformingen jeg :D

Regner med at Fargekomboen jeg viste finnes bare på de eldre utgavene da??

Siden kristian har sett dette på VR6 syncro så er det vell på 1996 modellene og oppover også så en finner det vell på alle årsmodellene, men mest utbredt er vell sort og blått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.