#1 Skrevet Oktober 15, 2009 Som topic sier. Lurer jeg veldig på hvor mange lux det er i original lampene på caddy. det står ikke en plass på lykta, som jeg ser hvertfall. Mulig mann må demontere lykta for å se det. Skal jo egentlig stå i glasset, men det har dem slutta med. Grunnen til dette er att jeg vil montere ekstra lys, men det må være lovlig siden det er firmabil. Håper på svar, håper noen har undersøkt dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 Skal vel sitte på toppen av lykta. Sånn her ser det ut på en multivan, så er jo ikke alltid like enkelt å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Skal vel sitte på toppen av lykta. Sånn her ser det ut på en multivan, så er jo ikke alltid like enkelt å se. Står noe tall på toppen av lykta, ut igjen å kikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 Fant det nå Er 20 lux i hver lampe. Skal legge ut bilde i morgen, hvis det skulle være flere blinde som meg;) Så da blir det 2 stk bosch med 17,7 lux hver lampe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Alltid fint med bilder. Letter å finne for andre i ettertid.. Bra du fant det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2009 Det stemmer at det er 20% av lovlig lux på Caddy'n ja. Jeg har montert Maxtel Xenon bøttelykter i bøyla på min. Disse gir 27,5% hver, så totalt er jeg da på 95% av lovlig. Fantastisk bra lys, og helt lovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...