#1 Skrevet Oktober 15, 2009 (endret) Hei! Har 4 stk lite brukte Vredestein Ultrac Sessanta dekk liggende som har stått på A6n som jeg lurer på å selge. Dekkdimensjonen er 225 / 40 ZR18. Dekkene er brukt under en sesong. Prisantydning: 600,- per dekk. Vurderer også å selge 4stk 15" MegaWheels felger med piggfrie dekk på. Dimensjonen er 195 / 65 R15. Skal prøve å få lastet opp bilder senere! Noen som er intr.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 Pris på gummien da? Trenger noe til sommeren på A4en =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Pris på gummien da? Trenger noe til sommeren på A4en =) Tar imot bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 10. Kjøp/Salg - Privat Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Interessert i å bytte dekkene i denne?: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=169626 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 Starter med bud på 1500kr jeg da, kan hentes i helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2009 Starter med bud på 1500kr jeg da, kan hentes i helgen Solgt til deg om du fortsatt skal de Når vil du hente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2009 Sleng opp ett bilde og mål mønsterdybde, så kan det hende jeg kommer ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2009 Målte til 5mm mønsterdybde. Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) Bilder av Mega Wheelsfelgene+dekk som også selges: Mønsterdybde på ca 6mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2009 Hvilket merke og produksjonsdato på vinterdekkene? Og hva er boltsirkel på felgene, 5x112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2009 Falken Eurowinter eller noe, produsert i 07 mener jeg på. Fungerte ganske greit når jeg hadde bilen, men kjørte ikke mange gangene på snøv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 17, 2009 (endret) Hvilket merke og produksjonsdato på vinterdekkene? Og hva er boltsirkel på felgene, 5x112? Det er Tyfoon Eurosnow M+S dekk som står på. Helt ok dekk, kjørte med de i hele fjor vinter. Mener på boltsirkel på felgene er 5-112 ET38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 21, 2009 Da er dekkene vekk, noen som er interessert i felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2010 Småfelgene+dekk ble ikke solgt ifjor, så de er fortsatt til salgs om noen vil ha de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 19, 2010 har du vinterdekka enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 20, 2010 har du vinterdekka enda? Ja, har fortsatt vinterdekkene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...