Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte bak lykter og alt av blink lys samt sette på tåkelys. Det jeg da lurer på om jeg skal bruke orginale baklykter fra 95 og oppover. De som er tonet øverst. Samt sota blinkers og tåkelys. Eller om jeg skal kjøre blanke lykter som bildene viser. Hva tror dere?

P.s har noen koblingsskjema for tåkelys?

fk_mk3_jetta_m3_big_1_-246x118.jpg

fk_mk3_crystalfogs_big_1_-211x211.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for de som er avbildet ovenfor! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøper du grøftelys fra hella får du med heilt orginalt ledningsnett til disse. koster nokk noen hundre ekstra med da slipper du noe jalla mekk ledninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til de som selger de lysa der i USA, de baklys hadde ikke med den faste midt ramma altså den svarte bak plate til skiltet. Er det noe eget for bilene i Usa eller på nyere biler en 92? Og er det noen som selger FK lykter i norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er egen type svart ramme på bilene i USA ja, den er laget for mindre skilt. Her er en USA-modell med hvit/røde lys

 

3jjjjj.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for de du postet bilde av!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sitti em par dager å funder på dette me lys, det er vanskelig å velge. Syns de sota er tøffe å kan liksom passe fint me windsorblå bilen min og liksom gi den litt diskre look. Har alltid likt de orginale lyktene fra 94 og oppover. Men på en annen hand får jeg sikkert litt mer aha se den bilen der me de blanke lyktene. Er det noen som har bilder å windsorblå vento me de to forskjellige lyktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere Windsor blå med halv-svarte baklys (siden Bjørn bare postet 1 bil i denne fargen, den andre er Porcelain blå)

 

DSCF0067.jpg

DSCF0071.jpg

wNjExMjI5NnM0MTNkZmQzMXk1NDE%3D.jpg

da_booty.jpg

rear.jpg

rear.jpg

DSC06068.jpg

Image-948B04FE8CA511D8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.