#1 Skrevet Oktober 15, 2009 heisann jeg har akuratt kjøpt meg en 98 mod 1,8t quattro. det viste seg og være en turbo quattro S hva den s'en betyr er jeg ikke sikker på ..men det er vertfall 132kw/180 hk org..i den står i vognkort jeg søkte etter reg nr på mekonomen..det er det står: er dette skjeldent?: MODELLEINFO Merke: AUDI Modell: A4 (8D) Quattro Typ: 1.8 Turbo S Registreringsår: 1998-2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 sjelden nei. går en del av den. semmer det at den har 180hk og det er vel det s står for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Ja den heter audi a4 1,8ts quattro, betyr turbosport, og har som det er sagt 180 hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 ok ..hehe er ny innen audi jeg..daså-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 hehe har nettop kjøpt en slik jeg oxo;) er en del ting som er andeledes en vanlig TQ.. noe som du må tenke over når du skal bestille deler.. ellers kan du få feil.. er vel også det nermeste du kommer S4 uten 2.7 biturbo?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 oki ..greit og vite.. hehe. er disse dyrere en vanlige tq..? hva mere en hk er forskjellen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2009 er noe annet småtteri.. usikker på hva.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2009 intriøret kansje ..åssen er ditt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2009 ytre drivledd er likt som rs4 b5 værtfall og ikke likt som 1,8tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2009 ok greit og vite hvis jeg kjører istykker noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2009 jaja.. nej interiør er makent.. er vel samme sportskinn i både a4 og s4;) var drivleddene jeg oxo tengte på da han jeg kjøpte av fikk disse feil et par ganger;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) oki ..greit og vite.. hehe. er disse dyrere en vanlige tq..? hva mere en hk er forskjellen ? Ligger litt diverse om dette på forumet fra før Bl.a her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81867&highlight=A4+tsq TSQ var iallefall ganske dyre - Møller Gjøvik oppga at min kosta et sted mellom 480 og 500K da den ble kjøpt ny der i 1998 Uten at jeg har noen dokumentasjon på dette - noe jeg gjerne skulle hatt for jeg synes det hørtes voldsomt mye ut.... Uten at jeg vet hva TQ kosta da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...