#1 Skrevet Oktober 15, 2009 Ja, enkelt og greit- som topic sier Noen? Edit: Bilen er en A4 B5 Sedan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 2,7-2.8 bar enkelt og greit, er ca midt mellom tom bil vs bil med full last 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Flott. Takk skal du ha! Kjapt levert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 Det tror jeg blir alt for mye med den dimensjonen, det kommer til å bli hardt å kjøre på og slite midten av dekket. Se i tanklokket, trolig funker originallufttrykket med 15" eller såvidt litt mer. Det er ikke akkurat ekstrem lavprofil det er snakk om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2009 Litt forskjell på disse og 225/35-19 ja Jeg fyllte 2,2 før i dag, men det synes jeg ble veldig mykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 I mine ble det fyllt 2.4 det virker helt kurrant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2009 Ja, tipper jeg legger meg på 2,5 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2009 Står i tanklokk 2,4bar for 205/55-16:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2009 2,4 bar ja, men skulle ha 3,2 bar vel fullastet bil.så synes ikke 2,7-2,8 er så ille jeg da har alltid kjørt "mye" dekktrykk, og har aldri aldri fått mer slitte dekk på midten enn på sidene. dessuten gir mer dekktrykk mindre forbruk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...