#1 Skrevet Oktober 15, 2009 Fikk låne en 034 downpipe som jeg kunne prøve passformen på. Jeg har en S4 (AAN) med original turbo, Wagner tuning RS2 manifold. Problemet var at med downpipen på plass, så passer ikke flens til wastegate. Det er ca 1 cm bom, som i praksis er så mye at man ikke kan bøye til fleksirøret. Lurte på om andre har tilsvarende erfaringer, eller om dette er slik det skal være? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2009 men orginal downpipe passer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2009 Hehe, har ikke testet det enda, får ikke gjort det før i morgen kveld. Må testes ja. mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2009 Farsken, måtte bare hive på arbeidsklean, gi F i å legge meg og sjekke. Original downpipe passer såvidt, er ca. 1/2 bolthull ute av posisjon. Så 034 downpipen er ikke kliss lik originalen. Tro om de har tilpasset den til Garrett turboene sine, at det er litt forskjell der? Noen som har Garrett turbo på denne manifold som kan si noe om forskjell kontra original? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2009 Min passet veldig bra. Men var riktignok 2-3mm offsett fra der den skulle møte WG'n. Men det gikk fint både med original turbo og turbonetics'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2009 Med hvilket grenrør da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2009 Org. RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2009 Passet som hånd i hanske hos meg hvertfall, værre med resten av eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...