Oppgradere førerinfoskjerm til fargeskjerm!

Anbefalte innlegg

Hadde vert interesant å sett om det er mulig å få oppgradert en vanlig FIS skjerm i B6/B7 til fargeskjerm! :) noen som vet opp dette er gjennomførbart? steuerung_audi_mmi_-_fis_-800p_2_1764.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte hele instrumenthuset - ikke bare skjermen.

Gjennomførbart - ja

Dyrt - ja

http://www.navplus.us finner du en del info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gadgetfaktoren er høy!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte hele instrumenthuset - ikke bare skjermen.

Gjennomførbart - ja

Dyrt - ja

http://www.navplus.us finner du en del info.

Går vel ann å vere heldig å finne instrumentpanelet hos høger`n

Eller er det mye mer som må til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gadgetfaktoren er høy!

Ja det ser jo jævli bra ut med farge FIS da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tro hva møller tar for nytt instrumentpanel med fargeskjerm i?

Mulig å finne ut hva delenr det er på instrumentpanelet i ETKA ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva det koster for ett instrumentpanel med fargeskjerm i? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen på Ebay.de

F.eks denne:

http://cgi.ebay.de/Audi-A4-S4-8E-B6-B7-Tacho-Kombiinstrument-FIS-Benziner_W0QQitemZ270467792472QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item3ef922fe58#ht_1206wt_1161

Men etter man har byttet ut dette instrumentpanelet, hvordan er det å få justert km-stand?

Også ligge vel startsperren i instrumentpanelet om jeg har forstått det riktig? er det mye kluss for å tilpasse dette til egen bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp en gammel tråd.

Jeg har tenkt på det samme og søkt i utenlandske forum, men er ikke helt sikker på fremgangsmåten enda. Håper noen av dere har kunnskaper om dette :)

1. Er det forskjell på instrumentene til 2.5 tid og 1.9 tdi? Finner ut at delenr er det samme, derfor tror jeg det ikke er det, men selger av instrumentpanelet er ikke sikker? Noen som vet?

2. Trenger man vin-nummer eller SKC kode (hva nå det er) fra donorbil får å kunne kode det hos Audi? Leste at en skrev det i et forum.

3. Er det ellers bare å plugge rett inn, eller er det andre modifikasjoner som må til?

Takker for alle tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Så lenge delenr er det samme skal det gå helt fint. (om det er en eller flere bokstaver bak er de forskjellige)

2. Det vet jeg ikke, så ring møller og hør. Men på min så trengte jeg ikke noe mer enn 560Kr for å få kodet startsperren på nytt ;) hehe

3. Bare å plugge rett inn ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert! Takk for svar! Skal ringe i morgen å høre om vin-nummer er nødvendig. Kanskje det blir farger på meg etterhvert ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.