#1 Skrevet Oktober 16, 2009 (endret) Jeg har ett lite problem etter omlegging til vinterdekk. Ved oppbremsing så drar bilen til venstre side. Dvs SKIKKELIG til venstre side. Før dette skjedde så hadde jeg en skikkelig skrikelyd på venstre side. DEmonterte bremsene på siden og smurte opp gliderene. JEg gjor ikke dette på høyre side selvfølgelig. Er det bare så enkelt bremsene fungere mye bedre etter oppsmøring? Eller kan det være hjul-lager/dekkene? *Løst* Litt lite luft i ene dekket og en treg bremse på venstre side. Demontert og smurte glidere med kobberpasta. Mulig ene stemplet preges av alderdom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2009 luftet du etter demontering? (drar bilen til venstre så bremser den mer på venstre side ja) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2009 Når jeg koblet ikke fra holderen. Bare smurte opp etter å ha løsnet den. Har ikke fått kjørt så mye, men ser ut som det er mindre luft i venstredekket. Skal dra og fylle opp etterpå. Kan det være en mulighet? Skal uansett smøre opp gliderene på høyreside idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...