#1 Skrevet Oktober 16, 2009 Hvem her i landet har skikkelig peiling på BBS? Finnes det en importør? Har funnet et sett med BBS LM i 8,5" x 19" og 10"x19" til Supra. Men synes det er litt smalt. Så kan man bygge om 8,5 felgen til 11" for eksempel, eller er det like dyrt som å kjøpe nye hjul? Noen felghorer som har peil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2009 Tror det kan bli vanskelig. Såvidt jeg husker er BBS LM to-delt og det er senteret som er løst. Da må du ha en ny "tønne" samme som opplegget som BBS RS-GT som jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2009 Auto Grip er BBS importør. 23069600. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2009 Råe hjul på en Japse tralle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2009 Du må ha ny tønne ja, dette kan om jeg ikke husker helt feil spesialbestilles med ønsket bredde og et. Siden de er todelte kan man ikke "bygge" bredden man ønsker selv, som på feks blir mye gjort på bbs rs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...