Dreie senter på felg i Agder

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få dreit ut senter på fire felger i Agder? Er bare snakk om noen mm. Helst i Grimstad/Arendals området.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haster det?

Hvis ikke så er jeg i ferd med å kjøpe meg dreiebenk...venter bare på skatteoppgjøret... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke gjøre det med en gang. felgene er jo på bilen nå, og skal legge om til vinterdekk snart. Men har planer om å selge RS2'n snart...vil ordne felgene helt 100% først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gir jeg nærmere beskjed når jeg vet litt mer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frese er ett meget bra alternativ da det er mye lettere å spenne opp og få rett.

I dreiebenk så må benken være rimelig stor for at det skal bli greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frese er ett meget bra alternativ da det er mye lettere å spenne opp og få rett.

I dreiebenk så må benken være rimelig stor for at det skal bli greit.

Enig...og det er derfor jeg titter på kombibenker... ;)

Vet ikke helt om jeg finner det jeg er ute etter...det vil si det gjør jeg, men de koster jo deretter da...

Har funnet et par alternativer som jeg tor skal gjøre det jeg vil ha den til å gjøre, men skulle gjerne hatt CNC-styrt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig...og det er derfor jeg titter på kombibenker... ;)

Vet ikke helt om jeg finner det jeg er ute etter...det vil si det gjør jeg, men de koster jo deretter da...

Har funnet et par alternativer som jeg tor skal gjøre det jeg vil ha den til å gjøre, men skulle gjerne hatt CNC-styrt...

Enda mere off-topic.

Kjøp den største og beste manuelle dreibenken du har råd til og bygg deg heller en cnc fres.

google cnc router ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda mere off-topic.

Kjøp den største og beste manuelle dreibenken du har råd til og bygg deg heller en cnc fres.

google cnc router ;)

Joda, har tenkt på det også faktisk...men jeg vet ikke helt om jeg stoler på mine egne evner som konstruktør/bygger av noe slikt...

...og så er jeg litt utålmodig og vil gjerne komme i gang med dreing og fresing så fort som mulig... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.