Anbefalte innlegg

Nå har det regnet her i 2 måneder i strekk og da jeg skulle bak i bilen en dag, en S4C4 Avant, oppdaga jeg at det var kommet vann neddi hjulbrønnen, har leita og leit etter plasser der det kunna ha komt inn vann men finner ingen steder. en plass må det jo ha komt inn. da jeg skal bygge meg anlegg neddi brønnen er det lurt å finne ut hvor vannet kan komme inn og få stoppa det.

er det noen andre som har hatt det samme problemet? noen som kan vite hvor det kan komme inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min c4 kom det inn pakningen, vannet fulgte pakningen. Tok den av og rengjorde. Potte tett etter det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min c4 kom det inn pakningen, vannet fulgte pakningen. Tok den av og rengjorde. Potte tett etter det.

 

selve pakningen på luka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på den ene C4 min kom det inn rundt lyktene på bakluka..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på den ene C4 min kom det inn rundt lyktene på bakluka..

 

har fått vaska pakkninga nå så få skru av lyktene på luka der og tette litt extra der oso da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått av lyktene på luka og rengjort bak og fått hatt på silikon i massevis rundt lyktene og fått klæsja de på igjen, gjennstår det å se om det vart tett der og om det var det som gjorde at d lakk vann...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.