Anbefalte innlegg

heisann. jeg driver å skifter pærer på bilen nå fikk jeg bytta på pasasjer siden, så skulle jeg bytte på sjafør siden å da er det jaggu h9 i fjernlysa? :S er det vanlig? har bestilt meg xenon sett også å det bestilte jeg jo i h7? noen lure idèer ??? mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H7 mener du vel. har alldri vært borti at passat blir levert med H9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H7 mener du vel. har alldri vært borti at passat blir levert med H9

det er h7 i begge nærlysa men h9 i fjernlyset på sjafør side å h7 på passasjer side. ringte møller bjørkelangen å de sa det var noen passater som var levert sånn. kan ikke skjønne hvorfor i all verden de har gjort det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har H7 kjørelys og H9 i fjernlys. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den skjønner jeg. men et h9 fjernlys å et som er h7. det er merklig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste 3BG har H7 både på nær- og fjernlys, mens noen har H7 på nærlys og H9 på fjernlys.

Hvis du har H7 på fjernlys i den ene lykta og H9 på den andre, så er nok den ene lykta di skiftet ved en eller annen anledning.

Jeg har H7/H9 på min -03 3BG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner denne litt.

Blir helt fjern av alt snakket om hvilke pærer hvor på 3bg. Jeg har 2002 mod. Noen sier h7 i nær og h9 i fjern.

På den osram siden står det h1 i fjernlys om man har halogen. Stemmer det da at man må ha h1 xenon kit?

Regner med jeg har valgt riktig på den osram siden når jeg velger passat variant 3b5?

trenger hjelp til dette, når jeg nå sitter og skal bestille xenon kit. Veit det er h3 i grøftlysene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestill deg h7 så går nok dette i boks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestill deg h7 så går nok dette i boks.

H7 i Fjern?

h3 i grøftlys?

også i nærlys har jeg org xenon på 4300k. Det er vell sånn d2s? Vil ha 6000k der, så kan kjøpe d2s fra bilkabel da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer

Okey:) tusen takk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.